Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Aksesuar

Moto Aksesuar Kask mont egzoz ve tüm motosiklet aksesuarları ile ilgili

Cevapla
Alt 11 Haziran 2007, 13:41   #1 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart el yapımı eksoz

ben VL800 İntr.c800 cruiser motosiklet kullanıyorum.amacım sesli bir cruiser kullanmak olunca önce motoruma higway hawk marka eksoz takdım ancak istediğim sesi alamadım.daha sonra bu eksozları çıkartıp el yapımı bir eksoz yaptırdım(bu konuda isim yapmış birine) ve aradığım sese kavuştum.düz yolda sabit gazla giderken herhangi bir patlama olmasa da yokuş inişlerinde hafif gaz açıp kapama ile patlama yapıyor.ekzoz çıkışlşarında herhangi bir kurum bağlama yok.

lütfen bu modifiye işiyle uğraşan arkadaşlar veya konunun üstadlarından cevap bekliyorum; verdiğim bilgiler doğrultusunda el yapımı ekzozum motorumun ömrünü azaltırmı ileride nasıl problemlerle karşılaşabilirim.bu arada dino ölçümleri 150 euro civarında power commandör de 300-400 euro civarlarında ve bu fiyatlar hiç işime gelmedi doğrusu...şimdiden teşekkürlerimi sunarım.bu arada motorum enjeksiyonlu.

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 11 Haziran 2007, 14:04   #2 (permalink)
 
ryangt Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 16 Aralık 2004
Konum: İzmir..pek yakında izmir
Mesajlar: 7.649


Standart

Suzuki VL1500 Motora el yapımı egzoz takmıştı babam kaç yıl önce motor sibop,kesip yatak sardı.Chopper egzozlar torklu olduğu için back pressure racinglerden bile önemlidir,kesinlikle tavsiye etmiyorum.Sibop kesmede basit bir arıza değildir yatak kol mol ne varsa değişmesi gerekir.
__________________
ryangt isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 14:07   #3 (permalink)
 
titi Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 28 Ekim 2004
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5.206


Standart

Sanayi yapımı egsozlara yaklaşmayın derim.Varsın olsun egsozsuz gezin ama sakın bulaşmayın.Çok arkadaşım var el yapımı egsozdan başı yanan
__________________
titi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 14:43   #4 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart

markalı eksozlarda da problem oluyormuş. higway hawk, vency&hines vs. eksozlarda takıldığında motorun değerleri bozuluyormuş.cruiser motora sessizmi bineceğiz şimdi.yok mu bu işin çözümü

Son Mesajdan 3 dakika sonra eklendi:

Alıntı:
ryangt Nickli Üyeden Alıntı
Suzuki VL1500 Motora el yapımı egzoz takmıştı babam kaç yıl önce motor sibop,kesip yatak sardı.Chopper egzozlar torklu olduğu için back pressure racinglerden bile önemlidir,kesinlikle tavsiye etmiyorum.Sibop kesmede basit bir arıza değildir yatak kol mol ne varsa değişmesi gerekir.
sibop kesmenin ekzozdan olduğuna eminmisin.çünkü bu işin erbabları alakası olmadığını söylüyorlar.uzun vadede sibopların yanabileceğini söylüyorlar.kesme diye bir şey olamaz diyorlar

Son Mesajdan 6 dakika sonra eklendi:

Alıntı:
titi Nickli Üyeden Alıntı
Sanayi yapımı egsozlara yaklaşmayın derim.Varsın olsun egsozsuz gezin ama sakın bulaşmayın.Çok arkadaşım var el yapımı egsozdan başı yanan
arkadaşlarınız ne tür arızalarla karşılaştılar.bir de motosiklet te zaten olacak bir arıza eksozdan sonra olduysa suçlu ekzozmu oldu acaba..yani o sorun yaşayan arkadaşların motorları yenimiydi
__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 14:51   #5 (permalink)
 
GrandStreetRacer Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Eylül 2006
Konum: istanbul
Mesajlar: 523


Standart

Hocam bende Suzuki GSR 600 var. Motoru aldım ve direkt Yoshimura eksozları monte ettim. Ardından Power Commander aldım ve standart ayarlarıyla monte ettim. Motor iyi hoş güzel ses veriyor fakat gazı bıraktığında patlatma yapıyor ve yakıtı fazlalaşmıştı. Cuma günü randevu aldım ve gittim Dynojet'e bağlattım makineyi. Gerçekten motorun yakıt çizgisi fenaydı. Ayarlarını düzgünce yaptırdım ve yakıt eğrsini her vites için dümdüz hale getirttim. Şu an kullanıyorum makineyi hem yakıt sarfiyatım düştü hem de eskiden çevirdiğim gaz kolunun daha az bir kısmında yüksek performans alıyorum.

Anlayacağınız üzere dynojet ve power commander boş işler değil. Biraz para harcıyorsun ama eksozdan aldığın zevkin yanında gücünü de arttırıyorsun. Şiddetle tavsiye ederim.
__________________
GrandStreetRacer isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 15:10   #6 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart

Alıntı:
GrandStreetRacer Nickli Üyeden Alıntı
Hocam bende Suzuki GSR 600 var. Motoru aldım ve direkt Yoshimura eksozları monte ettim. Ardından Power Commander aldım ve standart ayarlarıyla monte ettim. Motor iyi hoş güzel ses veriyor fakat gazı bıraktığında patlatma yapıyor ve yakıtı fazlalaşmıştı. Cuma günü randevu aldım ve gittim Dynojet'e bağlattım makineyi. Gerçekten motorun yakıt çizgisi fenaydı. Ayarlarını düzgünce yaptırdım ve yakıt eğrsini her vites için dümdüz hale getirttim. Şu an kullanıyorum makineyi hem yakıt sarfiyatım düştü hem de eskiden çevirdiğim gaz kolunun daha az bir kısmında yüksek performans alıyorum.
Anlayacağınız üzere dynojet ve power commander boş işler değil. Biraz para harcıyorsun ama eksozdan aldığın zevkin yanında gücünü de arttırıyorsun. Şiddetle tavsiye ederim.
nerede yaptırdınız bu işlemleri
__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 15:12   #7 (permalink)
 
born Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 06 Eylül 2004
Konum: Manisa/Turgutlu
Mesajlar: 335


born - İCQ üzeri Mesaj gönder born - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Bende de 2004 model karburatorlu vl 800 var 2-3 hafta önce vines&hines eksoz taktım çok güzel bir ses alıyorum. Motor arızalarının eksozdan kaynaklanabileceğini sanmıyorum. Yalnız şehir içinde fazla gazlamamak gerekiyor çünkü gerçekten korkunç bir sesi var. (Daha doğrusu acık ben utanıyorum)
born isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 15:12   #8 (permalink)
 
GrandStreetRacer Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Eylül 2006
Konum: istanbul
Mesajlar: 523


Standart

cozinan,
Alıntı:
nerede yaptırdınız bu işlemleri
Power Commander Türkiye distribütöeü ve dynojet bildiğim kadarıyla KORLAS'ta var. Orada Cengiz Bey bu işin üstadı.
__________________
GrandStreetRacer isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 15:13   #9 (permalink)
 
titi Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 28 Ekim 2004
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5.206


Standart

evvet 2005 zx6 ile 2006 r1 idi.Hatta baştan sölemiştim 30000 ytl ye r1 aldın egsozdan kaçıyorsun diye.Nitekim motorun sibop ayarları bozuldu.

Motorların sesi bile değişiyor.Sanki çalışırken vidalar gevşemişte gır gır gır diye bağrıyor...
__________________
titi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 16:12   #10 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart

Alıntı:
GrandStreetRacer Nickli Üyeden Alıntı
cozinan,
Alıntı:
nerede yaptırdınız bu işlemleri
Power Commander Türkiye distribütöeü ve dynojet bildiğim kadarıyla KORLAS'ta var. Orada Cengiz Bey bu işin üstadı.
sağol dostum yarım saat önce görüştüm kendisi ile

Son Mesajdan 1 dakika sonra eklendi:

arkadaşlar cengiz bey ile görüşmemde sonuç olarak orijinal ekzoz çıkıp yerine ha sanayide yapma ekzoz tak yada markalı al farketmez enjeksiyonlu ise hepsine power commander takılmalı ve motor ayarları yapılmalı aksi takdirde uzun vadede motorda hasarlara yol açacağını söylüyor.motor karbüratörlü ise yakıt hava ayarları mekanik olarak yapılabiliyormuş dolayısıyla sadece ayar yapılmalıymış.saygılar.hepimize ders olsun

Son Mesajdan 9 dakika sonra eklendi:

Alıntı:
born Nickli Üyeden Alıntı
Bende de 2004 model karburatorlu vl 800 var 2-3 hafta önce vines&hines eksoz taktım çok güzel bir ses alıyorum. Motor arızalarının eksozdan kaynaklanabileceğini sanmıyorum. Yalnız şehir içinde fazla gazlamamak gerekiyor çünkü gerçekten korkunç bir sesi var. (Daha doğrusu acık ben utanıyorum)
dostum senin power commander kullanman gerekmiyor ama makinanın ayarları yapılıp dinodan geçmesi ve fabrika verilerini yakalaman gerekiyor.dinodan alınan veriler ile mekanik olarak ayarları yapılmalı.ve bir şey değişmeliymiş ama hatırlamıyorum şuan.aldığım bilgiyi iletiyorum sadece

Son Mesajdan 30 dakika sonra eklendi:

Alıntı:
GrandStreetRacer Nickli Üyeden Alıntı
Hocam bende Suzuki GSR 600 var. Motoru aldım ve direkt Yoshimura eksozları monte ettim. Ardından Power Commander aldım ve standart ayarlarıyla monte ettim. Motor iyi hoş güzel ses veriyor fakat gazı bıraktığında patlatma yapıyor ve yakıtı fazlalaşmıştı. Cuma günü randevu aldım ve gittim Dynojet'e bağlattım makineyi. Gerçekten motorun yakıt çizgisi fenaydı. Ayarlarını düzgünce yaptırdım ve yakıt eğrsini her vites için dümdüz hale getirttim. Şu an kullanıyorum makineyi hem yakıt sarfiyatım düştü hem de eskiden çevirdiğim gaz kolunun daha az bir kısmında yüksek performans alıyorum.
Anlayacağınız üzere dynojet ve power commander boş işler değil. Biraz para harcıyorsun ama eksozdan aldığın zevkin yanında gücünü de arttırıyorsun. Şiddetle tavsiye ederim.


power commander dan sonra eksoz sesinde bir kayıp oluyormu?
__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 17:04   #11 (permalink)
 
GrandStreetRacer Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Eylül 2006
Konum: istanbul
Mesajlar: 523


Standart

Kesinlikle olmuyor çünkü herhangi mekanik bir olay değil Power Commander olayı. Montajı gayet basit. Ecu den paralel çekilen bir tesisatı var. Geri kalanı Dyno üzerinde yapılan hava yakıt karışım olayı.

Ek olarak' ta belirteyim Motorumun standart motor beygiri 98 ps iken şu an arka tekerdeki beygiri 95.5 ps. 260 km/h te ise redline'e giriyor.
__________________
GrandStreetRacer isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Haziran 2007, 23:45   #12 (permalink)
 
karadag55 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 30 Nisan 2007
Konum: samsun
Mesajlar: 13


karadag55 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

kardeşime katılıyorum..chopperler sesi ve nikelaj görüntüsü ile ünlüdür..bunlar olmazsa olmaz...ben vn 800 sahibiyim egzosum el yapımı istediğim sesi alıyorum....sabit hızla giderken sabit ses gaz verirken yüksek ses çıkıyo....rölantide ise ses sıfır eline sağlık vahdet ustamın..
karadag55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 12 Haziran 2007, 11:39   #13 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart

Alıntı:
karadag55 Nickli Üyeden Alıntı
kardeşime katılıyorum..chopperler sesi ve nikelaj görüntüsü ile ünlüdür..bunlar olmazsa olmaz...ben vn 800 sahibiyim egzosum el yapımı istediğim sesi alıyorum....sabit hızla giderken sabit ses gaz verirken yüksek ses çıkıyo....rölantide ise ses sıfır eline sağlık vahdet ustamın..
ekzoz larımızın davranışı aynı ne güzel ...

motorumu bakımını yapan üstad usta ile power commander olayını görüştüm.motosikletime binerek değişik devirlerde kullandıktan sonra çekişi çok güzel makina kasmıyor diyerek eksoz çıkışını kontrol ettti.sonuç olarak bu eksozla bu motorda hiç bir sonuç yaşamazsın.motoruma ekstra güç istiyorum ve param var diyorsan git bu cihazı takdır ve ayarlattır dedi.motorumun sağlıklı çalıştığı ekzozunun çok güzel olduğu ve makinamda herhangi bir sorun oluşturmayacağını söyledi.
ayrıca sibop kesme diye bir olayın ekzozla hiç bir şekilde bağlantılı olmadığını anlattı.ee seside beni tatmin ediyor tamam o zaman...
şuanki fikrim bu kadar para verilerek bu işe girmek akıllıca olmayacaktır.ancak eksozlarınızı el yapımı yaptırmak istiyorsanız o ustanın daha önce ekzoz yaptığı motorların olması ve durumlarını görmeniz gerekiyor.mesela benim ekzoz ustamın yaptığı bir ekzoz 40000 km gitti ve motorda tık yok.halen kullanılıyor
__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 12 Haziran 2007, 11:51   #14 (permalink)
 
ryangt Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 16 Aralık 2004
Konum: İzmir..pek yakında izmir
Mesajlar: 7.649


Standart

abi sen devam et..takıl el yapımı egzozunla,biz burda yalan sölüyoruz zaten sibop kesti millet diyerek.Motorunu eline alınca hak verirsin bize.
__________________
ryangt isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 12 Haziran 2007, 12:28   #15 (permalink)
 
cozinan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2007
Mesajlar: 155


Standart

Alıntı:
ryangt Nickli Üyeden Alıntı
abi sen devam et..takıl el yapımı egzozunla,biz burda yalan sölüyoruz zaten sibop kesti millet diyerek.Motorunu eline alınca hak verirsin bize.
yalan söylüyorsun demedim.sadece ben ustaların dediklerini aktardım.ve somut rakamlarla ifade ettim.sibop kesen makina ekzozu kaç km kullandı?çok merak ediyorum.benim ustanın yaptığı ekzoz ile 40000 km yol alan motor var ve halen aynı ekzozu kullanıyor makinanın bir sorunu yok.Motorun markasıda Volusia 800 2003 model

aydınlatıcı somut bilgilerle yazı yazarsan daha verimli olacağını düşünüyorum.ayrıca profilinden seni tanıdım.motorumu sizden almıştım.tekay motor öle değilmi?vency&hınes ekzoz kaç lira sizde?

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
cozinan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
eksoz, el, yapimi


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
el yapımı motosiklet DOSE MotorDelisi-GENEL 16 01 Mayıs 2009 19:15
bir Chopper Yapımı zekaiyuce MotorDelisi-GENEL 46 10 Mart 2009 00:00
El yapımı motorsiklet scubarider MotorDelisi-GENEL 46 10 Mayıs 2007 16:52
el yapımı meraklısına okmen İkinci El 0 19 Şubat 2007 14:10
Trike yapımı hk. selale22 MotorDelisi-GENEL 9 20 Eylül 2006 15:19

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de