Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Servis

Moto Servis Mekanik ve teknik bilgiler Tamir Servis Yedek Parça yolda kalmamak için ?

Cevapla
Alt 02 Ağustos 2007, 23:43   #1 (permalink)
 
Ghaldszar Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2007
Konum: Izmir
Mesajlar: 40


Standart Konjektör

Selamlar

Motorumda konjektör problemi çıktı
Önce aküden sanıp değiştirdik ama değilmiş
Ne yapabilirim nasıl yapailirim nerden nasıl kaça hangi şartlarda bulabilirim?
Alternatif yol var mıdır?

Bilenlerden yardım istiyorum.

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




Ghaldszar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 02 Ağustos 2007, 23:58   #2 (permalink)
 
hobici Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 09 Şubat 2006
Konum: ankara
Mesajlar: 191


Standart

motorun markasını ve konjektörün kaç girişli yani konjektöre bağlı kablo sayısı nekadar piyasada çok çeşit konjektör var 5 ytlden başlıyor .....motorun manyetolumu? manyetolu ise ucuza halledebilirsin.tabi içerideki bobin miktarına bağlı olarak da değişebilir.

Son Mesajdan 2 dakika sonra eklendi:

Motorum şarz etmiyor

çözüm12 voltluk aküsü olan motorlar için)Sebepleri konjektor arızalanmış olabilir,aküye takılan şarz bağlantısı kopmuş veya çıkmış olabilir,şarz dinamonuz bozulmuş olabilir bu ihtimal en son düşünülmesi gerekir ama ilk önce kontrol edilmesi gerekenlerden biridir.

önce konjektörün bağlandığı şarzdinamosu girişleri motor çalışırken ölçülür alternatif çıkışı olan şarz dinamosu 15-30 volt çıkışı normaldir eğer ölçü aletinde 15 voltun altında bir voltaj gösterirse şarz dinamosu sorunludur.şarz dinamosunun çıkışları normalse konjektörü takıp konjektör çıkışlarını ölçü aleti ile ölçmemiz gereklidir.konjektör çıkışları doğru akımdır ölçü aletini DC konumuna getirip ölçtüğümüzde 13.5 volt civarı bir voltaj göstermesi gerekir,bu voltajın altındaki voltajlar aküyü tam olarak şarz etmez özellikle 12voltun altındaki voltajlarda akü tam şarj olmaz .çıkışlar normalse konjektör sağlamdır eğer çıkışlar düşük veya hiç yoksa konjektörü değiştiriniz.çıkışlar normalse konjektörde aküye giden kabloları kontrol ediniz.herhangibir sorun yoksa ;


Akünüz bozulmuş olabilir motorunuz şarz ediyor fakat akü şarz tutmuyor olabilir.elektrik tesisatınızda kaçak veya kısa devre olabilir.tüm kabloları kontrol ediniz.
hobici isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 03 Ağustos 2007, 07:57   #3 (permalink)
 
Ghaldszar Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2007
Konum: Izmir
Mesajlar: 40


Standart

Motorum Suzuki GSX-R 750 (1998)
5 girişli
__________________
Ghaldszar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Ağustos 2007, 00:06   #4 (permalink)
 
hobici Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 09 Şubat 2006
Konum: ankara
Mesajlar: 191


Standart

motorunuzun konjektörünü ve bobin sargılarını inceledim konjektör fiyatı baya bi yüksek yabancı sitelerdeki satış fiyatı 104 dolar.kargosu gümrüğü derken fiyat iyice kabarır.Regülatör olayı aslında abartılacak bir sistem değildir konjektöre alternatif akım girer regüle olmuş doğru akım çıkar. çin motorlarının konjektörleri ucuz hemde bozulana kadar çalışıyorlar.azıcık anlıyorsan deneye bilirsin. sarı kablolar alternatif akım kablolarıdır .kırmızı aküye gider şarz etmek için .yeşil yada siya şase dir

paran çoksa hiç uğraşma orjinalini al için rahat etsin.
hobici isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Ağustos 2007, 19:11   #5 (permalink)
 
NighteXpresS Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 30 Eylül 2006
Mesajlar: 10.322


Standart

Ghaldszar,
Motorumun sık sık konjektör hatası vermesini artık çözmeye başladım.
Konjektör aşırı ısınınca,
Konektör hava alamayınca,
ilk başta akü den konjektöre giden kablonun arasındaki sigorta yı patlatır ve konjektör duman vermeye başlar. Daha sonra o sigortayı direklemeye kalkarsan motorunun kablo tesisatını yakabilirsin ve bu çok tehlikelidir. Konjektörlerin orjinal fiyatları aşağı yukarı 300 ila 600 YTL arasında değişiyor ama ben scooter lerin çin mallarından taktırıyorum fiyatı sadece 25 YTL.

Motoru çok sıkıştırmazsan en kötü şartlarda 6 ay kadar kullanabiliyorsun. Ama drag tarzı sürüşlerin ardından akşam olupda ışıkları yaktığın an konjektör kendini imha ediyor...
__________________
NighteXpresS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Ağustos 2007, 19:36   #6 (permalink)
 
kawasakiglr Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 30 Ekim 2005
Konum: istanbul
Mesajlar: 1.125


kawasakiglr - AİM üzeri Mesaj gönder
Standart

kardeş sıkıntı yapma motorun eski oldug için bu normal bi problem..
yeni bi konjrktöre ihtiyocın var
__________________
kawasakiglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 24 Ağustos 2009, 19:41   #7 (permalink)
 
vlkn13 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 23 Mayıs 2009
Konum: izmir - narlıdere
Mesajlar: 7


vlkn13 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart bmw f 650

slm arkadaşlar

motorumu ilk defa bugün tamirciye götürdüm
sebebi motorum gaz yememesi ve öksürüyor olması..
çıkan ilk sonuç konjektör arızası ve akü.._?
doğruluk payı nedir_?
bana kaça patlar_?
ve izmir de tanıdığımızı bildiğiniz saydığınız güvendiğiniz ve en önemlisi BMW'den anlayan bi motorcu abimiz varmı_?
__________________
vlkn13 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
konjektor


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
konjektör esinti28 Moto Servis 4 11 Mart 2009 22:46
Konjektör lazım acil... whiskey75 Moto Servis 3 04 Haziran 2008 12:30
konjektör arızalanırsa ne olur? by_molla Moto Servis 22 22 Mayıs 2008 11:51
F650 konjektör emrahkrm Moto Servis 5 19 Mart 2007 00:00
bilgilendirme (arızalı konjektör hk.) denis MotorDelisi-GENEL 11 19 Ağustos 2005 11:17

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de