Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Servis

Moto Servis Mekanik ve teknik bilgiler Tamir Servis Yedek Parça yolda kalmamak için ?

Cevapla
Alt 17 Nisan 2008, 17:05   #1 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Merhaba arkadaşlar bende 3 yıldan beri Ramzey Magnum 50cc var.İlk motorum bu.Hep motorumu çok güçlü olmasını istemişimdir ama başaramadım.Onu tarlaya giderkende kullandığımızdan pek modifiye yapamıyorum.Ben sadece onun çok güçlü olmasını istiyorum.Hız o kadar önemli değil.Acaba ne yapabilirim ona?Ne takmam gerekiyor?

Yeni bir Ramzey,Mobilet ya da Peugout toplayabilmem için ne kadar para gerekir?(kendim için yeni bir tane toplamayı düşünüyorumda)
Ramzey,Mobilet ya da Peugout arasından hangisine daha iyi modifiye yapılır?(hız olarak birazda seri olcak)

Forumda sadece bir iki konuya baktım ve kapak taşlaması ve karbüratör yapraklarından bahsediliyordu.Ben daha önce hiç bunları duymamıştım.Bunlar tam olarak neresi oluyor?(herhangi bir resim üzerinden gösterebilirseniz daha iyi olur)

Son Mesajdan 25 saat 58 dakika sonra eklendi:

Bana yardım edecek birisi yok mu?

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 18 Nisan 2008, 19:04   #2 (permalink)
 
Gh0stRideR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 23 Eylül 2007
Mesajlar: 186


Gh0stRideR - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Silindirini Değiştir Karbüratörü büyüt dişliyi ufalt ince kayış tak devirli grank diolar sanırım ondan finally 120 km değermi ? değmez bence
__________________
Gh0stRideR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 19:16   #3 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Silindiri değiştir derken?
Karbüratörü 15/15 mi yapayım?
Dişli kaçlık olsun?

Şu an ki motoru birçok yerde kullanıyoruz.Ben kendime başka bir motor toplamaya karar verdim.Parça parça alıp hepsini birleştirmeyi düşünüyorum.
Yoksa ikinci el alıp onu mu modifiye edeyim?Hangisini önerirsiniz?(Ramzey,Mobilet ya da Peugout)
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 19:36   #4 (permalink)
 
poyraz55 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 12 Haziran 2007
Konum: ANKARA
Mesajlar: 160


poyraz55 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

ne yaparsan yap biraderr bence degiştirr en azında 125 cc
poyraz55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 19:47   #5 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Valla o kadar para biriktiremem.Vitesli motor almayı istiyorum.Ama alırsamda 0 km almak istiyorum.Çünkü vitesli motorları ne zaman işe yaramaz oluyor o zaman satıyorlar.(Genelde böyle oluyo 2.El güzel sağlam motorlarda var.vardır tabi ama beni gören tipimden mi nedir kandırmaya çalışıyor.)

Bir de ailem vitesli motor kullanırsam çok hızlı gideceğimi,dikkatsiz kullanacağımı düşünerekten benim büyük motora binmemi istemiyorlar.(Aslında yaşıtlarıma göre fazla yavaş kullanıyorum)

Yukarıdaki sorularıma yanıt bekliyorum.Yardım.
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 19:59   #6 (permalink)
 
qry_17 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 02 Nisan 2008
Konum: çanakkale
Mesajlar: 47


qry_17 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

5,19 karbüratör 70 lik silindir turbo egzoz 52 dişli kalkarken patiler üstünde duramassın
qry_17 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:07   #7 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Ben daha önce 70 cc emo takmayı denemiştim ama karteri değiştirmek gerekiyormuş.ben bunu bilmiyordum.Karteri değiştirmek için motoru yere indirmek gerekiyor mu?Benim motorun motoru iskelete bayaa bi yapışmış.(sanayi de bile sökemediler)


Aşağıdaki düşüncem için ne diyorsunuz?

Şu an ki motoru birçok yerde kullanıyoruz.Ben kendime başka bir motor toplamaya karar verdim.Parça parça alıp hepsini birleştirmeyi düşünüyorum.
Yoksa ikinci el alıp onu mu modifiye edeyim?Hangisini önerirsiniz?(Ramzey,Mobilet ya da Peugout)
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:07   #8 (permalink)
 
Papelden Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 24 Haziran 2007
Konum: KartaL SahiL
Mesajlar: 631


Papelden - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
5,19 karbüratör 70 lik silindir turbo egzoz 52 dişli kalkarken patiler üstünde duramassın
__________________
Eğer sınırlarınızda sorun varsa, Bunu gidermenin tek yolu, Sınırlarınızı genişletmektir...

Büyük Hun İmparatoru Atilla...!
Papelden isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:11   #9 (permalink)
 
motodrift_54 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 07 Ağustos 2007
Konum: Düzce ovasından merkez gündolaması köyü
Mesajlar: 2.557


motodrift_54 - İCQ üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - AİM üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - MSN üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

tekteker123, kabriyatör yada dişliyi büyütmek çekişi değil hızı arttırır.bendede ramzey mobilet var.2,5 yıldır kullanıyorum ve benime ilk motorum .silindiri büyütmek çekişi arttırır.

sen kaç yaşındasın
__________________
motodrift_54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:13   #10 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Yaşım 18.(Neden sorduğunu öğrenebilirmiyim?)

Şu an ki motoru birçok yerde kullanıyoruz.Ben kendime başka bir motor toplamaya karar verdim.Parça parça alıp hepsini birleştirmeyi düşünüyorum.
Yoksa ikinci el alıp onu mu modifiye edeyim?Hangisini önerirsiniz?(Ramzey,Mobilet ya da Peugout)
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:30   #11 (permalink)
 
motodrift_54 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 07 Ağustos 2007
Konum: Düzce ovasından merkez gündolaması köyü
Mesajlar: 2.557


motodrift_54 - İCQ üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - AİM üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - MSN üzeri Mesaj gönder motodrift_54 - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

tekteker123, hiç merak ettim .bence topluyacahına ve o kadar uğraşcana para biriktir 2. el bi ybr al
__________________
motodrift_54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2008, 20:44   #12 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Ybr'ler ne kadar?
Aslında vitesli motor istiyorum ama param yetmez zaten ailemde bu konuya pek sıcak bakmıo(vitesli motor konusunda)Bende o yüzden daha küçük bütçeme uygun bi motor yapmayı düşündüm.Ya da 2.el mobilet falan alabilirim.Onun için para biriktiriyorum.Benim param 2.el 100'lük motor abile olsa yetmez.("Efsane Adam" filmini izleyen varsa beni anlayacaktır.)

En fazla toplayabileceğim para (o da bir senede olur) 750 YTL.


Biri bana

"Ben kendime başka bir motor toplamaya karar verdim.Parça parça alıp hepsini birleştirmeyi düşünüyorum.
Yoksa ikinci el alıp onu mu modifiye edeyim?Hangisini önerirsiniz?(Ramzey,Mobilet ya da Peugout)"

konusunda yardımcı olabilir mi?

Son Mesajdan 17 saat 27 dakika sonra eklendi:

Cevaplayacak olan yok mu?
__________________
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 01 Mayıs 2008, 01:58   #13 (permalink)
 
crxforever Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 04 Nisan 2005
Konum: istanbul/konya
Mesajlar: 81


Standart

slm
motor şaseye nasıl kaynar anlamadım.
çok kapsamlı 4 4lük bir modifiye istiyorsan bu sana pahalıya patlar.
yani bu motorları gerçekten seviyorsan yap.yoksa 750 ytlye zaten çekişi kalkışı yüksek bir 100lük cub alabilirsin.
senin yapacağın 105 silindiri alıp taktırmak (karteri de kafaya takma 20-30 ytl birşey olması lazım.

mobilet alacaksan da airsal silindir takıp orjinal karbüratörün memelerini büyütüp binsen sanırım işini görür.
crxforever isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Mayıs 2008, 22:50   #14 (permalink)
 
tekteker123 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Nisan 2008
Mesajlar: 14


tekteker123 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Cup olarak hangi markayı önerirsiniz?
__________________
tekteker123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Mayıs 2008, 22:54   #15 (permalink)
 
thefastbiker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 16 Nisan 2008
Konum: Mayemi M.D
Mesajlar: 5.831


Standart

vitesli olmazsa yarı otomatik bi motor almanı tavsiye ederim

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
thefastbiker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
50cc, magnum, ramzey


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
50cc scooter tevsiyesi debutant MotorDelisi-GENEL 17 07 Haziran 2012 15:41
50cc bursa. furkanaktas İkinci El 11 23 Mart 2009 21:45
50cc racing EmiRRhan Moto Vitrin 18 23 Aralık 2005 09:26
senda 50cc hakkında... aracnobia MotorDelisi-GENEL 7 21 Temmuz 2005 17:17
50cc Yamaha Racing TZR kuzey Moto Vitrin 34 11 Nisan 2005 17:50

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de