Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Servis

Moto Servis Mekanik ve teknik bilgiler Tamir Servis Yedek Parça yolda kalmamak için ?

Cevapla
Alt 28 Nisan 2008, 21:55   #1 (permalink)
 
by_molla Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 13 Ocak 2007
Konum: antalya-serik
Mesajlar: 577


Standart konjektör arızalanırsa ne olur?

arkadaşlar motorumda far açtığım zaman akü bitiyor ve marş basmıyor akünün dolması için farları kapatıp motorla biraz dolaşmam gerekiyor bu yüzden motorda far yakamıyorum akü bitmesin diye bana konjektörün arızalı olduğunu söylediler acaba ne yapmam gerekiyor konjektör mü arızalı,değiştirmem mi gerekiyor?Birde şöyle düşünüyorum konjektör bozuk olsa motorun aküyü hiç şarj etmemesi gerekmez mi?acaba arıza başka yerde mi bilgi verirseniz sevinirim...(motorum 2000model R6)

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




by_molla isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 28 Nisan 2008, 22:03   #2 (permalink)
 
unsalyzf Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 06 Ağustos 2006
Konum: Muğla
Mesajlar: 899


Standart

Oto elektrikçiye gidip motordan çıkan elektriğin voltajını ölçtüreceksin muhtemelen 17 volt falan çıkarır ve devire göre değişir. Bujiler çabuk yanar elektroniğe zarar verir eğer konjektör arızalıysa beyininde yanması an meselesidir. R6 ya orjinal konjektör takman lazım çıkma da olabilir, çin motorlarının konjektörüde olur fakat 10 günde beyin yanar.
__________________
unsalyzf isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 22:04   #3 (permalink)
 
by_molla Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 13 Ocak 2007
Konum: antalya-serik
Mesajlar: 577


Standart

birde bu motora nasıl akü takıcaz eğer problem aküdeyse...
__________________
by_molla isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 22:07   #4 (permalink)
 
deneme Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Muğla Organizatör
Üyelik Tarihi: 12 Aralık 2005
Mesajlar: 6.724


Standart

direk konjektör demek yanlış olur,sarj dinamosu,sargılar,konjektör,bu olaya sebep olabilir! bence iyi bir elektrikci baksın kardesim!!
__________________
deneme isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 23:04   #5 (permalink)
 
DagustuN Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ekim 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 2.412


DagustuN isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Çek Yamaha servise.. Sorunu çözerler en basitinden.
DagustuN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 23:11   #6 (permalink)
 
kaptanonadin Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 03 Ağustos 2006
Konum: ismir çok şükür.....
Mesajlar: 267


kaptanonadin - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

kardeş konjektör veya dinamoda bi arızalı olsa akü bi kere tamamen bittikten sonra motor stop eder ve bi dahada çalışmaz. (arabadan farklı) bence senin akü şarj tutmuyo yada şarj voltajın düşük....

Son Mesajdan 2 dakika sonra eklendi:

bak şöyle yap, motora farlar kaplıyken fan açtır. bak bakalım gösterge tablosu gidip gelme yapacak mı. eğer yaparsa akü şarj tutmuyo demektir.


Son Mesajdan 2 dakika sonra eklendi:

bak şöyle yap, motora farlar kaplıyken fan açtır. bak bakalım gösterge tablosu gidip gelme yapacak mı. eğer yaparsa akü şarj tutmuyo demektir.
__________________
kaptanonadin isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 23:19   #7 (permalink)
 
aynux Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ağustos 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 559


Standart

evet konjektor bozuk olsa akü sarj olmaz. yanliz konjektorun cikiş volatjina bi bakmak lazim 13.8 volt olmali.. birde akü iç direncini kontrol ettirmen gerekir. akünün iç direnci yukseldiyse sarj tutmaz kisa surede bosalir. Motosikletin motoru çalişmazken farlari yak akü voltajina bak 11 voltun altina inerse akü gidik
aynux isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Nisan 2008, 23:37   #8 (permalink)
 
goldminermechanic Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 23 Aralık 2007
Konum: ana yurdu manisa ama gümüşhane
Mesajlar: 1.242


Standart

Alıntı:
direk konjektör demek yanlış olur,sarj dinamosu,sargılar,konjektör,bu olaya sebep olabilir! bence iyi bir elektrikci baksın kardesim!!
+1,akünde cortlamış olabilir,gece bıraktığında ve sabah marş yaptığında basıyormu alet?
__________________
goldminermechanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 29 Nisan 2008, 08:54   #9 (permalink)
 
by_molla Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 13 Ocak 2007
Konum: antalya-serik
Mesajlar: 577


Standart

goldminermechanic, evet dostum gece bırakıp sabah bastığımda basıyor onda problem yok sadece far açtığım zaman kapanıyor.R6 da olması gereken akü numaraları neler...nasıl akü almalıyım...
__________________
by_molla isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 01 Mayıs 2008, 22:08   #10 (permalink)
 
goldminermechanic Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 23 Aralık 2007
Konum: ana yurdu manisa ama gümüşhane
Mesajlar: 1.242


Standart

by_molla,dostum öncelikle gece bıraktığın şarjı sabaha kadar muhafaza etmesinden ve sabaha kadar kendisini tekrar toplamasından anladığım kadariyle akün sağlam gibi görünüyor.
kuvvetle muhtemel problem şarj sisteminden kaynaklanıyor,sargı içindeki izalasyon maddesinin bir noktada enayilik yapması ve sargının o nokta üzerinde devre tamamlamasıda,konjektörünün arızalanmasıda senin problemini ortaya çıkarabilir.Bu nedenle japondan anlayan bir elektrikçiye git ve yapacağı testler sonucu son kararı verin derim,ben kuru akü almanı tavsiye ederim ama gideceğin elektrikçi arkadaşda seni yönlendirecektir akü konusunda zaten geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda ve en az masrafla çözersin problemini dostum
__________________
goldminermechanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 01 Mayıs 2008, 22:28   #11 (permalink)
 
EROLL88 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 04 Nisan 2006
Konum: İSTANBUL /TUZLA
Mesajlar: 3.208


EROLL88 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

bencce sorun akude
__________________
TRI COLOR CIBIR
EROLL88 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 02 Mayıs 2008, 19:19   #12 (permalink)
 
NighteXpresS Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 30 Eylül 2006
Mesajlar: 10.322


Standart

Ya Konjektör, Ya sargılar. üçüncü bi ihtimal yok
__________________
NighteXpresS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 02 Mayıs 2008, 19:22   #13 (permalink)
 
xciting Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 29 Nisan 2006
Mesajlar: 5.224


Standart

en garantisi sağlam bir elektrkciye göster kardeşim
__________________
xciting isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 02 Mayıs 2008, 19:46   #14 (permalink)
 
CSAYAR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 03 Nisan 2008
Konum: ANKARA
Mesajlar: 489


CSAYAR - İCQ üzeri Mesaj gönder CSAYAR - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Konjektörün akımı ayarlayamıyor bence far açınca hepsi far üzerinde kayboluyor. Akü şarj olmuyor. (akım yetersizliğinden)
__________________
CSAYAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
arizalanirsa, konjektor, ne, olur


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
Konjektör Ghaldszar Moto Servis 7 31 Mart 2010 23:01
konjektör esinti28 Moto Servis 4 11 Mart 2009 22:46
Konjektör lazım acil... whiskey75 Moto Servis 3 04 Haziran 2008 12:30
F650 konjektör emrahkrm Moto Servis 5 19 Mart 2007 00:00
Issız bir yerde motor arızalanırsa/çalışmazsa neler yapılır? TURK01 VIP Koğuşu 10 03 Temmuz 2006 16:58

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de