Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Servis

Moto Servis Mekanik ve teknik bilgiler Tamir Servis Yedek Parça yolda kalmamak için ?

Cevapla
Alt 02 Şubat 2011, 22:48   #1 (permalink)
 
baran043 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2010
Mesajlar: 7


Standart 125 kt SENTE ayarı lütfen...!

Öncelıkle merhabalar arkadaşlar aranıza kütahyadan katılıyorum,MONDIAL 125 KT marka motorum var komple A dan Z ye yenılıyorum.Sanayide uzun zaman çalıstım elım az cok yaga gırdı cıktı bu ıslerden anlarım kısacası anlayamadıgım cozemedıgım bır nokta var bu konuda yardım edersenız sevınırım,şimdiden teşekkurler..



ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
http://img39.imageshack.us/img39/6897/rotor2.png
http://img80.imageshack.us/img80/4159/ekz.png

motoru topluyacam fakat sente ayarının nasıl oldugunu yanı krank,ekzantrik dişlisi ve rotorun nasıl toplanacagı konusunda pek bır bılgıye vasıf degılım,uzerlerınde bır cok ısaret var cozemedım,yardımcı olucak arkadasların gormeden anlasıcalacak bır sekılde anlatmalarını rıca ederım,şimdiden teşekkur ederım saygılar...

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




baran043 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 02 Şubat 2011, 22:50   #2 (permalink)
 
DeLiJaPoN_RsM Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Moderatör
Üyelik Tarihi: 07 Eylül 2004
Konum: Koşuyolu & Şişli
Mesajlar: 16.163


Standart

Başlığı düzenledim.
Bilgisi olanlar yardım edecektir.
__________________
Türklük , benim en derin güven kaynağım , en engin övünç kaynağım oldu. Kendimi hiçbirzaman Osmanlılığın telkin ettiği başka ulusları öven ve Türklüğü aşağı gören eksiklik duygusuna kaptırmadım. Ne mutlu Türk'üm diyene!
M.Kemal ATATÜRK
DeLiJaPoN_RsM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 02 Şubat 2011, 22:53   #3 (permalink)
 
baran043 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2010
Mesajlar: 7


Standart

kusura bakmayın hata ıle yazdım bır anda aklımdan cıktı ,affola tekrardan..
__________________
baran043 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 02 Şubat 2011, 22:57   #4 (permalink)
 
DeLiJaPoN_RsM Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Moderatör
Üyelik Tarihi: 07 Eylül 2004
Konum: Koşuyolu & Şişli
Mesajlar: 16.163


Standart

Sorun değil hepimiz hata yapıyoruz zaman zaman.
__________________
Türklük , benim en derin güven kaynağım , en engin övünç kaynağım oldu. Kendimi hiçbirzaman Osmanlılığın telkin ettiği başka ulusları öven ve Türklüğü aşağı gören eksiklik duygusuna kaptırmadım. Ne mutlu Türk'üm diyene!
M.Kemal ATATÜRK
DeLiJaPoN_RsM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 03 Şubat 2011, 00:03   #5 (permalink)
 
baran043 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2010
Mesajlar: 7


Standart

general isimli arkadasa cok tesekkur edıyorum ,rıcam msn adresınız varsa ozelden yazamısnız bu sekılde daha faydalı olacagına ınanıyorum sağolun sımdıden
__________________
baran043 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Şubat 2011, 00:40   #6 (permalink)
 
motocat Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Ocak 2005
Konum: istanbul
Mesajlar: 469


motocat - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

sentesi zordur onlarda itecek var
motocat isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 07 Şubat 2011, 21:57   #7 (permalink)
 
PREDATOR06 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 07 Şubat 2011
Mesajlar: 59


Standart

Pistonu en üst noktaya getir. Ardından egsantiriği zenciri oynatmadan yatağına oturt. Egzantiriğin üzerindeki nokta sibop kapağının içindeki işarete bakmalı. Ama bunu ayarlarken piston en üst noktada kalmalı. Startörün üzerindeki işaretler zaten pistonun ölü noktasını bulabilmek için. Kolay gelsin.
__________________
PREDATOR06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 07 Şubat 2011, 22:22   #8 (permalink)
 
baran043 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2010
Mesajlar: 7


Standart

motorum ekzantrık zıncırli değil ,ama
__________________
baran043 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 08 Şubat 2011, 11:56   #9 (permalink)
 
PREDATOR06 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 07 Şubat 2011
Mesajlar: 59


Standart

Kurusa bakma motorunun modelini yanlış görmüşüm. Krank dişlisinin üzerindeki nokta ile yanındaki egsantrik dişlisinin üzerindeki noktalar birbirini karşılayacak şekilde kurulur.
__________________
PREDATOR06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 08 Şubat 2011, 14:19   #10 (permalink)
 
baran043 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2010
Mesajlar: 7


Standart

tamam anladım dedıgınız noktaları,ıkısı bırden karsılıklı sekılde bakıcak
__________________
baran043 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 11 Şubat 2011, 00:27   #11 (permalink)
 
motocat Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Ocak 2005
Konum: istanbul
Mesajlar: 469


motocat - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

slm şimdi önce bujiyi sök buji deliginden ince ince tornavida ile pistonun tam tepede olduguna bak hemen sonra statöründe ( f ) ve ( t ) olacak bunu piston tepedeyken t ye sabitle külbütörü tak sipopları ayarla tamamdır

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




motocat isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
125, ayari, kt, lutfen, sente


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
motor sente ayarı sorunu mustafa042 Moto Servis 1 10 Ağustos 2009 18:22
as 125 t asya motorunun sente ayarı nasıl yapılabilir ? dede350z Moto Servis 1 23 Şubat 2009 19:15
sente ayarı kanpara Moto Servis 5 25 Eylül 2007 23:12
motora servis tamir ederken sente attırdı GSX-1300R Moto Servis 8 23 Mart 2007 21:29
suzuki gs500e sente ölçüsü hakkında orient Moto Servis 4 06 Temmuz 2005 15:48

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de