Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Vitrin

Moto Vitrin Marka ve Model incelemeleri,teknik özellikler,kıyaslamalar

Cevapla
Alt 25 Mart 2007, 16:00   #226 (permalink)
 
fingerfive Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ekim 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 108


Standart

arkadaşlar,
koruma demiri mutlaka taktırın. cuma günü 1000 bakımı için gittiğimde taktırdım. Cumartesi akşamı motordan inerken dengemi kaybettim motorla beraber yere yapıştık. şimdi kalcamda biraz ağrı var. motora hiç birşey olmadı. yerde çalışmaya devam etti korktum bişey olmuşmu diye ama çizik bile yok. kesinlikle ihmal etmeyin koruma demiri taktırın.

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




fingerfive isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 26 Mart 2007, 03:10   #227 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Geçmiş olsun.Evet aslında lazım ama görüntüyü bozuyo diye pak de sıcak bakmıyorum.Biraz daha estetik bişey tasarlıycam kendim ve yaptırtıcam sanırım.
Buarada rodajın 500üncü kmsindeyim yağ değiştirmeyi düşünüyorum ne dersiniz,1000 beklemeden değiştirsem sanırım faydalı olur ? Motor hergeçen gün açılıyor.110 civarı gördüm zorlamadan.
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 26 Mart 2007, 17:26   #228 (permalink)
 
fingerfive Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ekim 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 108


Standart

yağı değiştirmen iyi olur, zinciride yağla birde lastik havalarını kontrol et işte sana 1000 bakımı
hafta sonu 250 km kadar yol yaptım motorla ve bende mi bir sorun var anlamıyorum ama hiç 110 km yi görmedim. ortalama hız olarak 90-100arası gittim yolda zira üzerine hiç çıkmadı, çıkmaya çalışınca motor sıkışıyor gibi oluyor. yolda sarsmıyor rahat rahat gidiliyor.

Son Mesajdan 6 dakika sonra eklendi:

yakıt sarsiyatıda 2 litre filan beklemeyin sakın, 1000 bakımından sonra denedim 3 litre
fingerfive isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 27 Mart 2007, 00:22   #229 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Alıntı:
fingerfive Nickli Üyeden Alıntı
yağı değiştirmen iyi olur, zinciride yağla birde lastik havalarını kontrol et işte sana 1000 bakımı
hafta sonu 250 km kadar yol yaptım motorla ve bende mi bir sorun var anlamıyorum ama hiç 110 km yi görmedim. ortalama hız olarak 90-100arası gittim yolda zira üzerine hiç çıkmadı, çıkmaya çalışınca motor sıkışıyor gibi oluyor. yolda sarsmıyor rahat rahat gidiliyor.

Son Mesajdan 6 dakika sonra eklendi:

yakıt sarsiyatıda 2 litre filan beklemeyin sakın, 1000 bakımından sonra denedim 3 litre
Arkadaşım bence motorun durumunu servise anlat bi çözüm bul ben daha yağ değiştirmedim yani çapaklı,kirli yağ var ama 2.5 litre yakıyo 100km de şimdiden.Haliyle yağ değişip,rodaj bitince daha da düşücek bu rakam.Üstelik dediğim gibi yeri geldi 110 da yaptım,şehiriçi trafiğinde dur kalk da yaptım,yeri geldi artçıyla kullandım.

110 görmemesi rodajın sağır geçtiğine delalet.Bence düz yolda düşük ivmeyle hızlanarak motoru açmaya çalış zamanla.Üstelik tam gazın 1 tırnak altında gördüm defalarca 110 u.Zincir bolluğunu ve yakıt karışımını ayarlattır bence,lastik havaları da biraz düşük olabilir.Daha 2 saat önce 2 kişiyle 100 ün üstüne rahatça çıktık.Yağ ne tavsiye ediliyor motorumuz için castrol düşünüyorum.10-40 ya da 15-50 falan ?
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Mart 2007, 04:09   #230 (permalink)
 
rainunderocean Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 11 Şubat 2007
Mesajlar: 5


Standart

Koruma demiri gercekten anti-estetik bi olay,gerçi faydası var ama yinede açmıyor beni.Başka alternatif olsa,bi cbf150 de ben alırım belki
rainunderocean isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Mart 2007, 04:23   #231 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Transalp in alt koruma demirini düşünüyorum cbf150 nin altına,uyduramazsam o ayarda bişey yaptırıcam.
Aşşağıda örnek var ne dersiniz ?
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 28 Mart 2007, 09:20   #232 (permalink)
 
canerdemir79 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mart 2005
Konum: AnGara
Mesajlar: 2.891


Standart cbf150

cuneytovuc, bu koruma karterin önünü kapattığı için yeterince hava almadığından dolayı yağın soğumasına olanak tanımayabilir.

birde rodajdan çıkınca az yakacağını düşünmeyin bence.
motor açıldığı için basacaksınız ve yine aynı hatta biraz daha fazla yakacak
canerdemir79 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 29 Mart 2007, 03:36   #233 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Takıcak olursam üzerinde olan delikleri biraz daha büyütürüm zaten.Daha çok görüntü için istiyorum aslında.

Benzin konusundada şuan ortalama 80-90 la kullanırken ve arada sağır olmasın diye 100-110 görürken 2.5 litre yaktı.Ben otomobilde de sürat yapmam,diyceksiniz "motorun tadı başka tutamaz insan kendini" diye ama yok valla ben kendime hakimim bu konularda,hem bu motorun hakkı 90-100 istesende basılmaz.110 dan sonrası feci halde redline olur,belki sollarken 100 ün üstüne çıkılır,yoksa motoru bağırtarak sürekli 120 yapılmamalı 150cc lik motorda bence.


Mesela 1.6 vectra kullanıyorum,90 ı kesinlikle geçmem normal şartlar ve yollarda dolayısı ile uzun yolda "5" litre yakıyorum 100 kilometrede,arkadaşlardan inanmayanlar vardı,kendi gözleriyle gördüler.Sabit ve ideal hızda yüksek viteste 2 litreyi zorlanmadan görücem muhtemelen.Ama bir bakıma haklısın tabi,100 ün üzerine çıkınca küçük motor 3 litre de yakar 3,5 da.
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Mart 2007, 15:04   #234 (permalink)
 
aybars Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 29 Ocak 2005
Konum: Izmir-Karsiyaka-Karagöl Yolu
Mesajlar: 59


aybars - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Arkadaslar NGK'dan gelen yazilari aynen aktariyorum

Merhaba Sayın Öge,

Öncelikle markamıza ve ürünlerimize göstermiş olduğunuz güven ve ilgi için teşekkür ederiz.


Sorunuza gelince, 10mm' lik CPR9EA-9 bujisi 12mm' lik DPR9EIX-9 bujisinin yerine kullanılamaycağını bilmenizi isterim. CPR9EA-9 bujisi yakın bir zamana kadar OE (orijinal parça) statüsünde olduğudan yedek parça pazarında hangi araçta kullanılacağı ile ilgili bilgi elimize ulaşmamıştır. Bu konu hakkında güncel bilgileri ilgili departmandan temin ederek sizinle tekrar irtibata geçmek isterim. Eğer sizcede uygun ise?

Tekrar teşekkür eder aracınızla hayırlı ve keyifli sürüşler dilerim.

2. Mail

Sayın Öge,

Şu an için Honda CBF 150' de kullanılan CPR9EA-9 bujisi için öngörülen bir iridyum alternatifi bulunmamaktadır. Standart buji yerine daha üstün özelliklere sahip bir çözüm aradığınızı anlıyor ancak tüm ihimalleri inceledimde (Platin Buji dahil) şu an itibariyle bu model motorsiklet için IRIDYUM yada PLATIN buji çözümünün ne yazıkki tespit edilmemiş olduğu görmekteyim.

İyi günler diler saygılarımı sunarım.
aybars isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Nisan 2007, 13:16   #235 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Alıntı:
aybars Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaslar NGK'dan gelen yazilari aynen aktariyorum

Merhaba Sayın Öge,

Öncelikle markamıza ve ürünlerimize göstermiş olduğunuz güven ve ilgi için teşekkür ederiz.

Sorunuza gelince, 10mm' lik CPR9EA-9 bujisi 12mm' lik DPR9EIX-9 bujisinin yerine kullanılamaycağını bilmenizi isterim. CPR9EA-9 bujisi yakın bir zamana kadar OE (orijinal parça) statüsünde olduğudan yedek parça pazarında hangi araçta kullanılacağı ile ilgili bilgi elimize ulaşmamıştır. Bu konu hakkında güncel bilgileri ilgili departmandan temin ederek sizinle tekrar irtibata geçmek isterim. Eğer sizcede uygun ise?

Tekrar teşekkür eder aracınızla hayırlı ve keyifli sürüşler dilerim.

2. Mail

Sayın Öge,

Şu an için Honda CBF 150' de kullanılan CPR9EA-9 bujisi için öngörülen bir iridyum alternatifi bulunmamaktadır. Standart buji yerine daha üstün özelliklere sahip bir çözüm aradığınızı anlıyor ancak tüm ihimalleri inceledimde (Platin Buji dahil) şu an itibariyle bu model motorsiklet için IRIDYUM yada PLATIN buji çözümünün ne yazıkki tespit edilmemiş olduğu görmekteyim.

İyi günler diler saygılarımı sunarım.
Evet arkadaşımızın dediği doğru.Hatta şuan için genel katoloğa dahi girmemiş orjinal bujilerimiz.0.1mm fark var cpr ve dpr serilerinin tırnak boyunda.Bir arkadaşımız yanlış yazımdır dediği için dpr in iridium karşılıklarını bulmuştum ama uymıycak tabi sanırım çokda gerek yok ama almka isteyenlerde bir müddet bekleyecek mecburen.
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Nisan 2007, 13:34   #236 (permalink)
 
rainunderocean Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 11 Şubat 2007
Mesajlar: 5


Standart

Hayırdır ses seda yok,noldu cıbıfçılar.
rainunderocean isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Nisan 2007, 13:38   #237 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Arkadaşlar motorumun nerdeyse son halinden resimler.Neredeyse diyorum çünkü dün orjinal aynalarıda cbr125 inkiler gibi siyah olanlarla değiştirdim,orjinalleri eve koydum.Herkese tavsiye ederim görüntü çok çok daha iyi oldu küçük bi aksesuar gibi düşünsekte,tanesi 3ytl den aldım,orjinaller 15 ytl sanırım tanesi,çalınırsa üzülmem hem.Rodaj çok sağlıklı ve keyifli geçiyor.Her geçen gün biraz daha alışıyoruz birbirimize ve değiştirene kadar beni utandırmıycak gibi görünüyor.

Not: 150cc lik bir motora göre fazlasıyla baktırıyor kendine.
















__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Nisan 2007, 15:44   #238 (permalink)
 
fingerfive Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ekim 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 108


Standart

cantları boyatınca çok iyi olmuş.bende boyatmayı düşünmüştüm ama pek fırsatım olmadı ilgilenemedim. boyatma işini serviste mi yaptırdın? servis pek ilgilenmez gibi geliyor bana izmirde ama bir sorayım yine de.
320 km den sonra benzin bitti yedek depoya geçtim. ben çok yüksek devirli kullanmıyorum ama yedek depoya geçmeden 400 nasıl yapıyorlar anlamadım. herhalde 60-70 ile gitmek lazımm.

geçen gün çalışırken motordan pat pat diye ses geldi. boğulurmuş gibi öksürdü. benzinle mi alakalıdır bir fikri olan varmı:?
hangi benzini kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim
fingerfive isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Nisan 2007, 15:58   #239 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

Alıntı:
fingerfive Nickli Üyeden Alıntı
cantları boyatınca çok iyi olmuş.bende boyatmayı düşünmüştüm ama pek fırsatım olmadı ilgilenemedim. boyatma işini serviste mi yaptırdın? servis pek ilgilenmez gibi geliyor bana izmirde ama bir sorayım yine de.
320 km den sonra benzin bitti yedek depoya geçtim. ben çok yüksek devirli kullanmıyorum ama yedek depoya geçmeden 400 nasıl yapıyorlar anlamadım. herhalde 60-70 ile gitmek lazımm.
geçen gün çalışırken motordan pat pat diye ses geldi. boğulurmuş gibi öksürdü. benzinle mi alakalıdır bir fikri olan varmı:?
hangi benzini kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim
Servise boyattım saolsunlar oldukça ilgili Konya Elit motor,kendi anlaşmalı boyacılarına boyattılar,kaliteli boya ile 20-25 tutuyo,ama normal boya ile kaportacılarda 1-2 paket sigara parasınada yaptırılabilir.

Benzin konusunda marka biryere kadar önemli asıl problem kaliteli şube bulmak.Ben kendi adıma Petrol ofisinden memnunum.Ben de 320km de yedeğe geçtim,bu da yaklaşık 2,5litre ediyo 100 km de.Rodajdaki bi makina için son derece iyi bir performans zira rodajdan sonra maksimum hız artarken,yakıt sarfiyatı düşücek.Yani motor tam performansına yaklaştıkça herşey daha iyi olucak.Sulu benzin söylediğin sese neden olabilir belki konuya daha uzman olan arkadaşlar cevap verirse sağlıklı olur yinede.

Son Mesajdan 22 saat 58 dakika sonra eklendi:

Arkadaşlar dün söz verdiğim gibi aynalardan bir-iki enstantene,hava soğuk diye alel-acele çektim kusura bakmayın.Direksiyon kilidini açmaya bile üşendim


__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 06 Nisan 2007, 14:13   #240 (permalink)
 
fingerfive Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ekim 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 108


Standart

aynaları değiştirince çok daha güzel olmuş motor. eline sağlık
aynakar havasını çok değiştiriyor motorun, basit bir değişiklik ama çok iyi duruyor.

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




fingerfive isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
150, cbf, genel, honda


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
MD 'nin Genel Yaş Ortalaması Fazernowa VIP Koğuşu 38 30 Nisan 2007 23:25
Genel Sigorta... Morpheus MotorDelisi-GENEL 4 09 Nisan 2007 12:21
genel jackpot MOTORUM ! 8 31 Ekim 2006 11:35
MD genel tavır - RİCA pin2001 MotorDelisi-GENEL 23 24 Haziran 2005 18:25

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de