Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Vitrin

Moto Vitrin Marka ve Model incelemeleri,teknik özellikler,kıyaslamalar

Cevapla
Alt 30 Temmuz 2010, 14:59   #1 (permalink)
 
HakanDincer Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Administrator
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2003
Konum: İzmir
Mesajlar: 15.295


HakanDincer - MSN üzeri Mesaj gönder
Super 2011 Honda CBR 125 R

2011 Model Honda CBR 125 R, fotografları, video, teknik özellikleri ve detaylı incelemesi ile Türkiye de ilk defa MotorDelisi.com da

2011 Honda CBR 125R




















BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
HakanDincer isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 30 Temmuz 2010, 15:01   #2 (permalink)
 
Mrtcn Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 17 Temmuz 2010
Mesajlar: 93


Standart

Birazcık daha görüntü olarak kalıplı hale getirseler motoru çok güzel olucak. Altımızda bisiklet gibi durmasın yeterki
__________________
Mrtcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 15:01   #3 (permalink)
 
Blackened Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Nisan 2010
Konum: Antalya-Ankara
Mesajlar: 1.113


Standart

Daha bismillah demeden , yeni kasaya gözümüş tam alışmışken bariz bir makyaj görmeyiz. Mesela güzel renk seçenekleri sunulabilir.
__________________
Blackened isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 15:03   #4 (permalink)
 
Mrtcn Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 17 Temmuz 2010
Mesajlar: 93


Standart

Sende haklısın aslında ama sizcede fazla cılız gözükmüyor mu?
__________________
Mrtcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 15:21   #5 (permalink)
 
Blackened Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Nisan 2010
Konum: Antalya-Ankara
Mesajlar: 1.113


Standart

Alıntı:
Mrtcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sende haklısın aslında ama sizcede fazla cılız gözükmüyor mu?

Şöyle birşey var , adamlar isterlerse 600rr kasasına bile onun motorunu oturtup satabilir. Ama bu sefer ne olur? Öncelikle hızı yavaşlar, daha sonraki en önemli faktör de maliyet baya baya artar. O zaman da millet onun yerine hemen yzf r125 alır ve ve cbr 125rr'lar gözden düşer.
__________________
Blackened isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 17:05   #6 (permalink)
 
CBR-600RR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 25 Temmuz 2010
Konum: Eskişehir
Mesajlar: 74


Standart

Renk seçenekleri artmalı özellikle teker boyutu biraz daha kalın taban gözükse fena olmaz. 2008 modelini 2 yıl kullandım gerek performans gerek yakıt yönünden memnun kalmıştım. İlk kez motor kullanacaklar için iyi bir tercih.
__________________
CBR-600RR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 17:08   #7 (permalink)
 
Syanur Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Haziran 2009
Konum: Şirketten
Mesajlar: 966


Standart

Olması gerektiği gibi HARBİDEN UCUZ olsun, bunun dışında gölge etmesin başka ihsan istemem
__________________
Syanur isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Temmuz 2010, 18:23   #8 (permalink)
 
AzRaİL42 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 14 Temmuz 2010
Mesajlar: 245


Standart

Arkaa Lastikkkkkk En büyük sıkıntılardan birisi büyütün şu lastikleri bisiklet lastiği kullanmasınlar artıkkkk
__________________
AzRaİL42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 11:27   #9 (permalink)
 
HakanDincer Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Administrator
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2003
Konum: İzmir
Mesajlar: 15.295


HakanDincer - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

2011 Honda CBR 125R




















__________________
HakanDincer isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 11:43   #10 (permalink)
ototrend
 
ototrend Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Gast
Mesajlar: n/a


Standart

gayet güzel olmuş.arka lastiğini büyütmek demek maliyetleri arttırmak demek.Ayrıca en önemlisi motorun gücünü dşürür.Büyük arka lastik istiyorsan 600rr bu motor eskisine on basar gibi duruyor bana kalırsa.Scooterı satıp almayı düşünebilirim çanta yeri varmıdır acaba?
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 12:09   #11 (permalink)
 
Triton Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 26 Ocak 2009
Konum: Istanbul
Mesajlar: 858


Standart

Bence en iyisi olmuş. Özellikle gösterge grubunun yeni lanse edilen ya da edilecek CBR600F e örnek olması gerekir. Bundaki kesinlikle daha güzel. Far hariç eskisine göre bence çok iyi olmuş.

Resimlerden pek çıkartamadım ama far selektör tetiği varmı göremedim. Eskisine koymuyorlardı. Herhalde bu hızlanma kapasitesiyle zaten kimseye selektör yapamaz diye herhalde.


Ayrıca göz yanılmasımı bilemiyorum ama sanki lastikler daha kalınlaşmış...

Yinede eski modellerine kıyasla bence en doğru değişiklikleri Honda bu modelde yapmış.

ama gözüme net bir şekilde çarpan bir durum var. Honda detaylarda bu motorsikletleri SS kategorisinden ayırıyor. Daha turing tarzı değerlendiriyor. Yani gördüğüm kadarıyla bunların hepsi en büyüğü CBR 600F olacak şekilde kategorize edilecek.

600RR ve 1000 RR ı sanki kesin çizgilerle ayırmak niyetindeler. Aslında doğrusuda bu ama bence Kawasaki nin politikasını taklit ediyorlar.

Ne demeli ilgililerine hayırlı olsun.... Küçük cc lerde Honda her zaman doğru tercihdir. En iyisi olmasada...
Triton isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 13:02   #12 (permalink)
 
UqUR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 29 Eylül 2010
Konum: Fethiye
Mesajlar: 9


Standart

bu model TR'de pahalı olacak kesin,yamaha yzf R125 i satamadığı gibi hondada yenı kasa cbr 125 i satamaz pahalı olursa,nasılsa cbf 150 ybr 125 peynır ekmek gibi satılıyor TR'ye gelmesıde en az 2 sene bulur
__________________
UqUR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 13:06   #13 (permalink)
 
djbulo Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 10 Ağustos 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 73


Standart

çok güzel olmuş hala lastik diyosunuz arkadaşlar adamlar yapmış, motor tam kıvamında olmuş, lastikler yeterince kalın gövdeside 125 cc ye göre baya bi kalın , ama bu + özellikler yanında - de getirecektir, kalkış ve son hızı biraz düşük olur kanımca, yeni başlayanlar için ideal bi motor olmuş cbr 250 ile aynı boyutlarda
__________________
djbulo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 14:21   #14 (permalink)
 
Triton Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 26 Ocak 2009
Konum: Istanbul
Mesajlar: 858


Standart

Alıntı:
UqUR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu model TR'de pahalı olacak kesin,yamaha yzf R125 i satamadığı gibi hondada yenı kasa cbr 125 i satamaz pahalı olursa,nasılsa cbf 150 ybr 125 peynır ekmek gibi satılıyor TR'ye gelmesıde en az 2 sene bulur
Şimdi yanlış olmasın ama pahalı olacak dedinizmi zaten birçok detayı atlamanız ve düşük maliyetli üretime yönelmeniz gerekiyor.

Ben Türk tüketicisinin bütçesinin kısıtlı olduğunu anlıyorum. Ancak, CBF 150 ya da YBR yi bu tarzda bir motorla aynı kefeye koymamak lazım. Alırsınız almazsınız. Bu ayrı konu. Ama bu fiyata diye başladığınız zaman marka frenlerden, kaliteli detay üretiminden vs. vazgeçeceksiniz demektir. Yani kaba tabiriyle ne kadar ekmek, o kadar köfte.

Burada sorgulanması gereken bu araçların üzerindeki akıl almaz vergilerdir. Ancak 2. el canı çıkmış bir motormu yoksa sıfır km mi?

Bizde 2. el araçlar "bu otomobildede böyle" gerek ülkemizin yol ve coğrafi şartları gerekirse kullanıcının alışkanlıkları nedeniyle zaten ekonomik ömrünü doldurmuş oluyor. Bu durmadan tamir peşinde koşmak ve ucuza mal etmek kaygısıyla çıkma ya da düşük kaliteli parça kullanmak ve tekrarlayan sorunlar anlamına geliyor.

Ancak 125 ve 250 cc kategorisi genellikle yeni başlayanlar, kurye vb., hizmet sektörü ve motoru amaç değil araç olarak görenlere hitap ettiği için temiz ve doğru kullanılmış 2. el motor bulmak kolay değil.

Bu nedenle küçük cc de mutlaka vergi avantajı ve kardan fedakarlık şart. Çünkü zaten bu tarzda bir makine alan belli bir süre sonra mutlaka değiştirecektir.

Bu nedenle CBF 150 ve YBR tarzı bir motorları, küçük çaplı olsada grenajlı, detay kalitesi yüksek ve sportif kaygıları olan bir makineyle kıyaslamak bence doğru değildir. Bu nedenle bütün küçük eksikliklerine karşın bende CBR 125 ve benzerleriniz belli kaygıları olan kesimler için çok şirin giriş motorsikletleri olduğunu düşünüyorum. Ancak ne yazıkki bu motorlar ülkemiz trafik şartlarına uygun olmadığı gibi, adındaki CBR kısaltmasına güvenerek zorlanmaları halinde bence orta sıklet büyük hacimli makinelere göre daha tehlikeli.

Çünkü kolay hızlanmıyorlar, aşırı hız yapılması çok sakıncalı ve ne yazıkki gerektiği gibi durmuyorlar.

Bu nedenlerle alırken fiyattan çok ne yapmayı hedeflediğiniz daha önemli diye düşünmekteyim...
Triton isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Kasım 2010, 14:25   #15 (permalink)
 
slayeRR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Eskişehir Organizatör
Üyelik Tarihi: 14 Mart 2007
Konum: eskişehir
Mesajlar: 7.402


slayeRR - MSN üzeri Mesaj gönder slayeRR - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

gayet şık olmuş.

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
slayeRR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
125, 2011, cbr, honda


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
2011 Honda CBR 600 RR HakanDincer Moto Vitrin 16 13 Ağustos 2011 19:41
2011 Honda CBR 1000 RR HakanDincer Moto Vitrin 2 05 Ağustos 2010 03:18
2011 Yamaha R6 HakanDincer Moto Vitrin 13 30 Temmuz 2010 18:00
Honda RC50 2011 ghostrider1907 Moto Haber 15 13 Haziran 2010 01:47

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de