Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Moto Vitrin

Moto Vitrin Marka ve Model incelemeleri,teknik özellikler,kıyaslamalar

Cevapla
Alt 02 Ağustos 2011, 22:33   #1 (permalink)
 
Inndream Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ağustos 2010
Mesajlar: 903


Standart İnceleme - Mondial MH 125 Drift

Arkadaşlar Yamaha r1 imi sattım yaklaşık 2-3 ay önce sebebi yakıt sarfiyatları sürekli masraf açması parça fiyatlarının çok pahalı olması ve Servis sıkıntıları idi
Motoru satmamın üzerinden 1 hafta sonra 125 Mh drift aldım parça konusunda ucuz ve yakıt sarfiyatı olarak cimri bir motor idi motorun artılarını ve eksilerini sizinle paylaşmak istedim.





Motorun yerden yüksekliği çok fazla Arazi tarzı sürüş severseniz 1. viteste Tork oranı 2 kişi ile rahat taşır. Zorlanmazsınız. Ayrıca mondial servisinde Arazi lastiği alıpta takabiliyorsunuz çamurluk sürtmesi açısından sıkıntı olmuyor son fiyatı 250 tl idi


Orjinal lastikleri Kalite açısından pek fena değil CST marka lastiklerle geliyor. Orjinal fabrika çıkışı 2 lastikte aynı ölçülere sahip Arka tekerleğin kalın olmaması biraz canınızı sıkabilir o konuya birazdan döneceğim.



En iyi özelliklerinden birisi ise Arka Süspansiyonların havalı olması herangibir lastik şişirebildiğiniz aparat ile arka süspansiyonlara hava basabilir arazi de de motorunuzu kullanabilirirsiniz.
Not: Şu anda arka süspansiyonlar Kalkık değil Hava basılması durumunda yaklaşık 4-5 cm bir yükselme oluşuyor
Not: Tek dezavantajı Arka basıncı sürekli kontrol etmek gerekiyor Malzeme çok kaliteli değil çukurlara girip çıkıldığında hava basıncında azalma yaşanıyor bu sefer araç sürekli bir yalpalamaya giriyor



Motorun ön görüntüsü etkili fakat dizayn olarak eksiklikleri var !
Çamurluk ve kafa granajı arasındaki mesafe farkı çok fazla artı olarak motorun yüksekliğini ve hafifliğinide
göz önüne alırsak Önden aldığımız rüzgar miktarı aşırı derecede motoru zorluyor Açık söylemek gerekirse 60 km\h sürat ile tek el motoru kullanmak çok tehlikeli ve ayrıca 80-90 km\h sürat usta motorcuları bile zorlayacağını düşünüyorum.



Benzin deposu bombeli genelikle supersport tarzı motorsikletlerde bu böyle idi sebebine gelirsek virajlara girerken motoru yatırıp en kısa açı ile virajı almak ama siz siz olun sakın bu motorda denemeyin bunu arka tekerleğin kaydığını hissettiğinizde ne demek istediğimi anlarsınız ? Modelin adının drift olmasının sebebi bu heralde 4 tekerde zevk veriyor maa 2 tekerde büyük ihtimal acı verecektir.

Jantların Telli olmamasıda bir avantaj hazır söylemiş iken ön jantlar disk, arka jantlar ise tambur fren siz genede ön frene fazla güvenmeyin.




Göstergeye gelirsek bu göstergelerin 2 farklı çeşidi var birisinde siyah üzerine beyaz yazı ile diğerinde ise sarı üzerine kırmızı yazı ile yazılmış. Gösterge aydınlatması yeterli asil bir görüntüsü var kafa karıştırmıyor
Yağ ikaz lambasını koymayı unutmuşlar ama bir alttaki resimde görebileceğimiz ufak bir delik var Allatan cam varda yağ akmıyor

Neyse Benzin göstergesine gelince bir husus daha var bu modellerde benzin şamandırası kronik rahatsız ilk 100 km de fabrikadan yapılan ince lehim kopuyor ve göstergede benzinin kalmadığını görüyorsunuz ama panik yapmayın garantiden hallediyorlar


Göstergede max hız 140 yazıyor benim düz yolda max hızım 105 idi ne kadar zorladıysam çıkmadı.Göstergeye kanmamak lazım.



Ayaklık ve sehpaya dikkat üzerine binmenizle çökmesi bir oluyor 105 kg yum onunda faydası olmuş olabilir ama siz denemeyin.


Kısacası motorun Görüntüsü iyi bazı artıları ve eksileri mevcut


Bazı arkadaşların gözünde Aman bırak abi çin malını binilmez gibi bir imaj oluşabilir ama devşirme bir motor olduğunuda hatırlatma ihtiyacı hissettim özelikkle motorun fren tertibatı , karbiratörü ve hava soğutma ızgaraları japon (üzerinde yazanın yalancısıyım Made in japan yazıyor) gelen yeni nesil çin motorları arasında gayet kaliteli ürünlerde çıkıyor eskisi gibi motorun yolda giderken tüm vidalarının atması balataların kendi kendine düşmesi göstergelerin bozulması olayını yaşamadım dediğim gibi 3 ay kısa bir süre değil ve her hafta kontrol etmeme rağmen bir vidanın dahi gevşemediğini görüp seviniyorum.

Arka çanta bedava gelmiyor hatırlatmakta fayda var ama motoru sıfır satın alacaksanız bir topcase çeneden açılır kask ayrıca bir adet de disk kilidi alabilirsiniz (Dilencilik yeteneği ile doğru orantılı olarak )

Mondial 125 MH drift modelimizin adı ama 125 yazısı motorun cc 'si değil model ismi motor aslen 135 cc eklemekte fayda var

Motorun uzun yolu gayet iyi geçen ay 610 km ankara ya gittim yolda her 1 saatte bir 15 dk olmak üzere 9 kere mola verdim . Herangibir sıkıntı yaşatmadı boğulma kasma problemi olmadı yanlız uzun yol yapacak arkadaşlar hızla orantılı olarak dönüş için kargo parası ayırması gerekir diye düşünüyorum lakin yolda rüzgar problemi neden ile yavaş gittiğinizden dönüşte motora binmek hiç istemeyeceksiniz hatta motorla geldiğinize lanet de edebilirsiniz.

Yakıt Sarfiyatı olarak çok cimri olduğunu söyleyebilirim km de 9 kuruş şehir dışı 11-12 kuruş şehir içi yakıyor ve bu fiyat r1 den sonra bana mükemmel geldi .


euro3 motor var üzerinde ve ilk hızlanması gerçekten güzel ve seri 2008 model polo ile 60 km ye kadar geçebiliyorsunuz

Yazının sonunda şunu söyleme ihtiyacı hissediyorum büyük cc motorları kullanmak zor lakin bu motoru kullanmak denge açısından çok daha zor sıfır tecrübesi olanların canını yakabilecek bir motor
Motorda balansörde var vibrasyon yok denecek kadar az

Şehir içi çalışacak kuryelere gider bu motor ama çevre yoluna veya otobanda canınızı sıkabilir .

Fiyatı 2650 tl pazarlık ile en son 2500 yapıyorlar mondial servislerinde taksit yaptırabiliyorsunuz bunun için ikametgah ve bordro istiyorlar 18 ay taksitle 3100 tl ye geliyor motor

Teknik özellikleri ise şöyle
Motor : Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi : 135 cm3
Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.5 x 53.8
Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 :1
Max. Tork : 10.5 Nm / 7500 d/d
Max. Güç : 9.5 kW / 9000 d/d
Max. Hız : 110 km/sa
Rölanti : 1400 ± 100 d/d
Şanzıman : Manuel / 5 vites
İlk Vites Oranı : 3,083
Son Vites Oranı : 1,000
Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı
Soğutma Tipi : Hava soğutma
Yağlama Tipi : Basınçlı püskürtme
Ateşleme Tipi : CDI
Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) : Ön: disk Arka:kampana
Frenleme Metodu : Ön: Elden Arka: Ayaktan
Ön / Arka Lastik : Ön: 3.00-18 Arka: 90/90-18
Yakıt Tankı Kapasitesi : 16.5 L ± 0,3 L
Benzin Tipi : 90 oktan ve üzeri
Ağırlık : 129 kg
Max Yükleme Kapasitesi : 161 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
Dingil Mesafesi (mm) : 1270
Akü : 12V 7A
Sigorta : 15A

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________

Konu Inndream tarafından (02 Ağustos 2011 Saat 22:44 ) değiştirilmiştir.
Inndream isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 22 Kasım 2011, 21:36   #2 (permalink)
 
Rigs Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 05 Ağustos 2008
Konum: ßatman
Mesajlar: 671


Standart

Hayırlı uğurlu olsun dostum gayet iyi anlatmışsın seni tebrik ediyorm ama hız olayı ya senin kilon dolayısıyla yada motoru iyi açmamandan kaynaklanıyor diye düşünüyorm 105 değil 135'i geçiyor ben kendim denedim lafı uzatmadan drift gayet iyi bi motor 125 sınıfında ( motor her ne kadar da 135 cc olsa da )
__________________
Daha önce Forum kurallarımız ve imzanızın düzenlenmesi hakkında Gerekli uyarı yapılmıştır,
Kurallarımız içerinde bulunan 15.ci madde üzerine imzanız silinmiştir. (Anlayış ile karşılamanızı umarak iyi forumlar dileriz.)
Rigs isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 22 Kasım 2011, 21:58   #3 (permalink)
 
cglist Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 30 Ocak 2011
Konum: Eskişehir
Mesajlar: 2.170


Standart

Hayırlı olsun, güzel bir değerlendirme olmuş.
Bugün arkadaştaki 150 mc (162cc-14Hp)ile kalkış ve şehirlerarası hız olarak biraz sürdük iyi uzuyor, yetişemedim ama yaklaştım. Yakıt tüketimi biraz fazlaymış 4lt/100km yani innovanın(9,5 Hp) 2 katı.
__________________
cglist isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 22 Kasım 2011, 22:44   #4 (permalink)
 
Sepetçioğlu Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 09 Ocak 2011
Konum: SİNOP
Mesajlar: 126


Standart

Hayırlı olsun, güzel motora benziyor, özellikle farı güzel yapmışlar.
__________________
Olduğunuzda yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız...
Sepetçioğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Kasım 2011, 18:56   #5 (permalink)
 
oğuzhan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 29 Eylül 2011
Mesajlar: 188


Standart

hayırlı olsun
__________________
oğuzhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 29 Kasım 2011, 22:22   #6 (permalink)
 
Bozkurt16 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 17 Kasım 2011
Mesajlar: 6


Standart

Abim eline emeğine sağlık motoru çok iyi anlatmışssın. Bende ilk motor olarak bunu almayı düşünüyodum ama vazgeçdim biri geldi çin malı dedi biri geldi seninde bahsettiğin benzin göstergesi sorununu açdı felan motordan soğudum. Ama bu motorun en iyi tarafı seninde dediğin gibi çok az yakıyor. 10liralık benzinle 100km yol yapıyormuş. kullananlar öyle söyledi bana.
__________________
HONDA HAYAT ONDA

Bozkurt16 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Kasım 2011, 00:08   #7 (permalink)
 
Motor_Derili Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 07 Aralık 2008
Konum: 41° 00.0' 28° 52.2'
Mesajlar: 786


Motor_Derili - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

150 MR yi 6 ayda 15.000 km kullanmış ve satmış biri olarak diyebilirim ki Mondial in 2011 serisi motorları Çinlilerin en iyileri diyebilirim.
15.000 km içinde normal yağ değişimi haricinde bir masraf yapmadım. Herhangibir arıza çıkarmadı.
Sürekli limitlerde kullanımda 162 cc biliyorsunuz 3,5 LT/100 km ortalama yakıtı var (şehir içi) Sakin kullanımda 3.1 gibi oluyor.
Benzin şamandırasıyla iligili bir sorunum olmadı.
İlk aldığımın 1. ayı garantiden egzoz (paslandı) ve depo kilidi değişti.
Rodaja fazla özen göstermedim ve çok sıkıştırdığım için sanırım 8000 km civarlarında bloktan çok az yağ sızıntısı başladı. Bundan önceli Mondial KT 125 vardı 20.000 km de satmıştım. Onda da 15.000 gibi başlamıştı.
Orjinal lastikleri kuru zeminde iyiydi ama ıslakda felaketti. Buz motordan bir takım Michelin aldım rahat ettim.
Şasi kısa olduğundan çabuk tekere geliyordu. Ön dişli 15 di 16 yaptım biraz daha iyi olmuştu. Son süratlere daha kolay cıkıyordu.
Bir kişi iki kişi farketmiyor yeterince torklu bi aletti.Ara hızlanmalarda gayet iyiydi.

İlk 500 km den sonra servise götürmedim. Herşeyi çok basit makinalar. Kendiniz bol olan parçalarından alıp tamir-bakım yapabiliyorsunuz.

CBF ve YBR lerden bol bol hızlı fakat TVS biraz daha yaklaşıyordu



Parasına göre gayet iyi bir seçim yapmışsın. Ayrıca R1 kullanan birinin test etmesi de ayrı bi güzel olmuş.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.
__________________
Motor_Derili isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 04 Şubat 2013, 20:24   #8 (permalink)
 
kaya018 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 15 Mayıs 2006
Mesajlar: 9


Standart

evet bende aldım mh drift beyaz motor cok ıyı duruyor yalnız
__________________
kaya018 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Eylül 2013, 18:54   #9 (permalink)
 
tuna 5454 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 30 Eylül 2013
Mesajlar: 1


Standart

selamun aleykum arkadaslar ben dde mondıal mh drıft var ve motorum ılk aldıgımd a10 l ıle 100 km gıderken 10 tlde 60 a dustu nedenını bılen varsa ogrenebılırmıyım
__________________
tuna 5454 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Eylül 2013, 19:29   #10 (permalink)
 
Inndream Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ağustos 2010
Mesajlar: 903


Standart

mesaj tam anlaşılmadı bi daha yazarsan yardımcı olalim soruna
__________________
Inndream isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Eylül 2013, 22:57   #11 (permalink)
 
Hızlı Yaşa Genç ÖL Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 14 Kasım 2012
Mesajlar: 89


Standart

Alıntı:
Inndream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
mesaj tam anlaşılmadı bi daha yazarsan yardımcı olalim soruna
10 lirayla 100 km giderken şimdi 60 km gidebiliyorum nedendir yazmış Yani çok yakıyo iliğimi sömürdü demiş


Abi R1 den sonra fazla hantal gelmedi mi ? Ben ramzey 100 cup kullanıyorum.Bazen sollama vs gerektiğinde yokuşlarda falan sıkıntı çekiyorum.Bide sen R1 den inince naptın bilmiyorum. Resmen attan inip eşşeğe binmişsin
__________________
Ankara Ankara Güzel Ankara
Görmek İster Seni Her Bahtı Kara
Hızlı Yaşa Genç ÖL isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Eylül 2013, 23:48   #12 (permalink)
 
Inndream Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 04 Ağustos 2010
Mesajlar: 903


Standart

Alıntı:
Hızlı Yaşa Genç ÖL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
10 lirayla 100 km giderken şimdi 60 km gidebiliyorum nedendir yazmış Yani çok yakıyo iliğimi sömürdü demiş


Abi R1 den sonra fazla hantal gelmedi mi ? Ben ramzey 100 cup kullanıyorum.Bazen sollama vs gerektiğinde yokuşlarda falan sıkıntı çekiyorum.Bide sen R1 den inince naptın bilmiyorum. Resmen attan inip eşşeğe binmişsin
satma sebebi neydi biliyonmu çocuğum oldu o esnada yakıt fazla yakmaya başlamıştı parça masrafları tamir giderleri v.s v.s mecbur kaldık anlicagin. ben zaten öyle gazlayim limitlerde kullanayim derdi sıkıntısı çekmedim hiç bir zaman 70 km/h ise hız limidi 65 den yukarı çıkmadım. Bunun karşılığında hiç kaza yapmadım bir cok arkadaşım bucadan olsun menderesden olsun vefat etti daha küçük cc li motorlarla biz hayatta kaldik.
30 yaşındayım şayet bugünde olsa ayni şekilde kullanırım altında litrelik makina var gazlanacak diye bir kural kaide yok ama kaybedecek birşeylerin varsa zaten korkarsin ölmekten genç isen ss e bindigin vakit rus ruleti oynamaya baslamissin demektir mesele ölüp ölmemek degil mesele ne zaman ölecegin

Alıntı:
tuna 5454 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
selamun aleykum arkadaslar ben dde mondıal mh drıft var ve motorum ılk aldıgımd a10 l ıle 100 km gıderken 10 tlde 60 a dustu nedenını bılen varsa ogrenebılırmıyım
bir cok sebeb olabilir örneğin son gelen benzin zamlari
model ve km bilgilerini verirsen biraz fikir sahibi olabiliriz ama 10 TL ye 100 km gitmeside beni sasirtti acikcasi
__________________

Konu Inndream tarafından (30 Eylül 2013 Saat 23:52 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
Inndream isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Şubat 2014, 22:45   #13 (permalink)
 
ExoTurk Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 25 Aralık 2013
Mesajlar: 13


Standart

Alıntı:
Inndream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
satma sebebi neydi biliyonmu çocuğum oldu o esnada yakıt fazla yakmaya başlamıştı parça masrafları tamir giderleri v.s v.s mecbur kaldık anlicagin. ben zaten öyle gazlayim limitlerde kullanayim derdi sıkıntısı çekmedim hiç bir zaman 70 km/h ise hız limidi 65 den yukarı çıkmadım. Bunun karşılığında hiç kaza yapmadım bir cok arkadaşım bucadan olsun menderesden olsun vefat etti daha küçük cc li motorlarla biz hayatta kaldik.
30 yaşındayım şayet bugünde olsa ayni şekilde kullanırım altında litrelik makina var gazlanacak diye bir kural kaide yok ama kaybedecek birşeylerin varsa zaten korkarsin ölmekten genç isen ss e bindigin vakit rus ruleti oynamaya baslamissin demektir mesele ölüp ölmemek degil mesele ne zaman ölecegin



bir cok sebeb olabilir örneğin son gelen benzin zamlari
model ve km bilgilerini verirsen biraz fikir sahibi olabiliriz ama 10 TL ye 100 km gitmeside beni sasirtti acikcasi
Abicim R1 70 Kmh ile nasıl kullandın sen anlamıyorum ki Motor kendini stop eder bacakların yanar ölürsün patlar motor abi ya deli ısınır

------------------------------------------------------------------------

Ayrıca beyler bişey sorucam benim kardeşe bir tane MH Drift aldık bugün de direksiyon kilidini çözemedik biz bunun normalde en solda Lock olması gerekir bastırırsın döner bu kontakda Lock yok birde bastırdığın zaman anahtar içeri girmiyor ?

Bir fikri olan yardımcı olabilir mi ?
__________________
ExoTurk isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 05 Şubat 2014, 23:07   #14 (permalink)
 
Orhi Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 27 Ekim 2013
Konum: İzmir
Mesajlar: 2


Standart

Alıntı:
ExoTurk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Abicim R1 70 Kmh ile nasıl kullandın sen anlamıyorum ki Motor kendini stop eder bacakların yanar ölürsün patlar motor abi ya deli ısınır

------------------------------------------------------------------------

Ayrıca beyler bişey sorucam benim kardeşe bir tane MH Drift aldık bugün de direksiyon kilidini çözemedik biz bunun normalde en solda Lock olması gerekir bastırırsın döner bu kontakda Lock yok birde bastırdığın zaman anahtar içeri girmiyor ?

Bir fikri olan yardımcı olabilir mi ?
Kontakta değil.Şasede sağda

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
Orhi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
125, drift, inceleme, mh, mondial, İnceleme


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
Shoei X Sprit 2 (X 12) İnceleme leventse Moto Haber 6 02 Mayıs 2011 00:49
2010 BMW R1200RT İnceleme leventse Moto Haber 23 04 Şubat 2011 10:39
Derbi GPR 125 Test-İnceleme RoadDemon Moto Vitrin 32 15 Aralık 2010 12:05
Draggin' Jeans - wBW'deki İnceleme Jagadam Moto Aksesuar 0 25 Temmuz 2007 16:37
Kanuni Cheetah - Motocross - İnceleme - Fotolu... ulubatli Moto Vitrin 29 03 Mayıs 2006 07:37

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de