Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > MotorDelisi-GENEL

MotorDelisi-GENEL Motosiklet üzerine genel yazışmalar bu bölümde.

Cevapla
Alt 15 Kasım 2005, 16:44   #46 (permalink)
 
XANDROS Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 14 Haziran 2005
Konum: Moda/Istanbul
Mesajlar: 4.338


XANDROS - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
insanlar topiğe geldiği zaman okumadan ortamı germeye alışmışlar
Sevgili İzmirli MeycikLef,
Aynı mevzu bir milyonuncu defa gündeme geldiği için asabiyet yapıyordur, doğrudur.

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
Iki tekerlekli sevgililerim
* Honda CBR1100XX "Süper karabört"
* Cannondale R500
XANDROS isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 15 Kasım 2005, 16:46   #47 (permalink)
 
Tenere600 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 14 Mart 2005
Konum: Ankara
Mesajlar: 1.367


Tenere600 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Arkadaşlar bu mevzu önceden de vardı.

Hatırlamak isteyenlere, doktordan az araştırılmış, 4 sayfalık topic

http://www.motordelisi.com/modules.p...t=600f&start=0
Tenere600 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 15 Kasım 2005, 16:52   #48 (permalink)
 
cagritumer83 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 22 Eylül 2005
Konum: samsun
Mesajlar: 539


Standart

ARKADAŞLAR BU SORULAR BİR COK UYEYI BAYMIS OLABİLİR......YARGILAMIYORUM ARKADAŞİ VE CVP VERIYORUM BENCE (F)......SIZDE CVP VERİN EMEĞE SAYGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....İNSANLARİ KALBİMİZ OLAN SAYFADAN SOĞUTMAYIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN YETER :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke: :öfke:
cagritumer83 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 15 Kasım 2005, 17:57   #49 (permalink)
 
chameleon Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 11 Temmuz 2005
Konum: ANKARA KALEDEN
Mesajlar: 193


Standart

Bence de 600 F. :o
Yanlis anlasilmasin, peşin peşin söyleyeyim benim henüz motorum yok , eşimin artçılığını yapıyorum. Eşim de cbr 600 F kullaniyor ve simdiye kadar beraber 3700 km yol yaptik. Eski motorumuz olan twister'a kıyasla beni gerçekten çok daha fazla yoruyor. Sırt ve bel ağrılarım başladı yavaş yavaş. Umarım denk gelmiştir, ve motordan değildir.


Ayrıca, forumda yazılan yazılara ve kendi kişisel konuşmalarıma baktığımda hep 600 rr daha rahatsız deniliyor. Demek bir de 600 rr alsak ne olacaktı? :md: Bu yüzden düzenli bir artçı varsa ve sağlığından endişe duyulması sözkonusu ise 600 F diyorum. Yok, motor zevki zaten tek kişiliktir diyorsanız, ona da saygı duyarım, siz de haklısınız.Ben sadece fikrimi söylemek istedim.

Herkese saygılar...
__________________
chameleon isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 15 Kasım 2005, 19:03   #50 (permalink)
 
oncearocker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 24 Şubat 2005
Konum: Ankara
Mesajlar: 652


Standart

Mükerrer konu başlığı:
Alıntı:
HONDA CBR 600 RR mı yoksa CBR 600 F mi ?
Tartışmanın gelip dayandığı nokta: 600 F super sport mudur, sport touring midir? SS olsa ne olacak ST olsa ne olacak? Meseleye iki açıdan da bakalım isterseniz.

Üreticiler belirli hacimlerde pistlerde yarışan motorların trafiğe uyumlu ehlileştirilmiş kopyalarını seri üretim olarak tüketiciye arz etmiş. SS deyin racing deyin, söz konusu bu motorlar, track bike (pist motorları) bir yana hacimlerinin en performanslı makineleri. Kullanılan teknoloji ve malzemeden aerodinamiğine, sürücünün oturuş pozisyonuna kadar yüksek performans amaçlılar. Sanırım bu konuda anlaşıyoruzdur.

600 f için SS-ST tartışması nereden çıkıyor?

Bir kısım arkadaşlar 600 f için ST ibaresini aşağılama amaçlı olarak kullanıyorlar. Bu arkadaşların temel dayanağı 600 f' in performansının (görecelidir) zayıf olması. Onlar için 260 km/s gibi bir hıza zorlanarak çıkan bir makine SS olamaz. Zaten bu arkadaşlar için 600 cc den düşük hacimli bir SS' in mevcudiyetinden bahsetmek de olanaksızdır. Ancak aynı arkadaşlar "racing dediğin 1000 cc' nin altında olmaz" diyenlerle aksi yönde hararetli tartışmalara girebilirler. Şahsen performans yönünden SS sınıfını eş hacimli olarak değerlendiririm. Şöyle ki; belirli bir hacimden, teknoloji, kullanılan malzeme, aerodinmik, sürücünün oturuş pozisyonu gibi faktörlerle en yüksek performansı elde etmeyi hedefleyen seri üretim motor bence SS' tir. Dolayısıyla 600 cc' den düşük hacimli SS motor da olabilir. SS sınıfı sadece en üst düzey performansa özgülendiği takdirde, piyasada bulunan 1000 cc' lik racinglerden daha az performans sağlayan motorlara SS dememek gerekir. Yine kanımca aynı metrik hacme sahip motorlardan yukarıda belirttiğim özellikleri taşıyanlar, muadilleri ile birlikte belirli performans aralığında yer amak şartıyla SS olarak nitelenmelidir. Bence bu ölçüte göre 600 f, SS sınıfındaki 600' lüklerin verilerine göre daha düşük değerlere sahip görünüyorsa da, 600 lük bir ST olarak bakıldığında ise bir ST' e göre konforsuz ve agresif kalacaktır. Şu halde ben üreticinin sınıflandırmasına saygı gösteririm.

600 f için ST diyen diğer bir grup da makinenin çok zayıf olduğu gibi bir iddia da bulunmadan, daha çok görsel olarak (tek parça sele) ve sürücünün pozisyonunun biraz daha konforlu olmasından dem vuruyorlar. Şahsen selenin tek veya iki parçalı olmasının bir makinenin SS veya ST olarak nitelenmesi için etkili olduğunu düşünmüyorum. Fazer' e çift parça sele uygulansa SS diyecekmiyiz? Yine gidondan kaynaklanan sürüş pozisyonu olarak da 600 f' i ST den çok SS' e yakın buluyorum.

Öte yandan bazı arkadaşlar da 600 f' in SS olup olmadığı hususunda çok hassas. Buna da çok mana veremiyorum. 600 f' i Honda bu saatten sonra SS sınıfında göstermese ne olacak ki? Honda' nın böyle birşey yapması durumunda "ben racing olmayan makineye binmem" diyerek motorlarını değiştirmeye kalkacak, veya bu makineyi gözünden düşürecek arkadaşlar bu tartışmalar üzerine motorlarını hemen değiştirsinler veya 600 f' i gözlerinden hemen düşürsünler. 600 f performansıyla, her şeyiyle ortada. Herkesin bu makineye sahip olmakta bir beklentisi var. Bu makinenin girdiği sınıf bu kadar önemli ise, 3. şahısların düşüncelerini çok dikkate alıyorsunuz demektir. O zaman bu makinenin sınıfının tartışılması bile zuldür. Bu makine SS - ST veya her ne olursa olsun beni tatmin ediyor deniyorsa da keyfini çıkarmak lazım diyorum. Meseleyi bu kadar büyütmeye gerek yok ki.

Kusura bakma ama coni arkadaş, sorduğun soruya ancak böyle kaotik cevaplar alırsın. 600 f mi, 600 rr mı? Bu soruya ne cevap alırsan al senin için %50 doğruluk payı olur. Bu şekliyle sorunda ciddi isen muhtemelen ikisi de senin için uygun değil. Herkes kendine göre önemli olan kriterlerle 600 f veya 600 rr diyecektir. Peki sen hangi yönden bu makineleri merak ediyorsun? Üzerlerine hiç oturdun mu? Beklentin ne? Konunun daha önce tartışılmış olmasının ötesinde başlık içeriği de çok muğlak. Konu başlığı açarken biraz daha dikkat edelim arkadaşlar.
oncearocker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 15 Kasım 2005, 19:09   #51 (permalink)
 
DeViL_125 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 01 Nisan 2005
Konum: ALevLeRiN DiYaRyNDaN
Mesajlar: 1.467


DeViL_125 - İCQ üzeri Mesaj gönder DeViL_125 - AİM üzeri Mesaj gönder DeViL_125 - MSN üzeri Mesaj gönder DeViL_125 - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

oncearocker, :o
__________________
DeViL_125 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 09:25   #52 (permalink)
 
Light Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 11 Ağustos 2004
Konum: Cadde
Mesajlar: 274


Standart

Bence R6...

hehe buyrun buradan yakın
Light isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 09:47   #53 (permalink)
 
hakkan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Şubat 2004
Konum: Istanbul
Mesajlar: 1.941


hakkan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Arkadaşlar bu kadar kasmayın lütfen !

Birilerine hakaret etmedikçe isteyen istediği açıklamayı yapar, istediğini de yazar, bundan kimseye bir zarar gelmez ki ! Haa, çok bayıyorsa topic'e girip okumayın olsun bitsin. :P

Haa, bu arada 600F kesinlikle bir Supersport'tur o ayrı


Arkadaşın verdiği topic link'inde ne yazmışım buyrun bakın:

Motor Cycle News dergisinin test sonuçları:
(rakamlar saniye cinsinden o hıza ulaştıkları süreyi ifade ediyor)

KM________600RR_______600F
0-100_______3,36_______3,24 sn.
0-150_______5,80_______5,78 sn.
0-200______10,07_______9,91 sn.
0-250______20,83______20,56 sn.

Haa, 600F'in neden daha hızlı olduğunu soracak olursanız adamlar şöyle açıklamış; 600RR'ın çok sert amortisörleri makinayı çok kasıyor ve özellikle ilk kalkışta yola uyum sürecini uzatıyor, oysa bu süre içinde 600F yumuşak ve uyumlu yürüyen sistemiyle çoktaan yola koyulmuş oluyor...
__________________
hakkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 12:44   #54 (permalink)
 
atakan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 27 Ağustos 2004
Konum: ankara
Mesajlar: 274


Standart

oncaaracker :alkış
atakan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 13:04   #55 (permalink)
 
slowokan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 05 Mart 2004
Konum: Istanbul
Mesajlar: 3.932


slowokan - İCQ üzeri Mesaj gönder
Standart

oncearocker ve hakkan gerekeni söylemişler ve olaya son noktayı koymuşlar. :alkış
__________________
slowokan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 19:36   #56 (permalink)
 
er6f Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 12 Eylül 2005
Konum: Kyzyltoprak
Mesajlar: 280


er6f - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
murdocklawless Nickli Üyeden Alıntı
er6f, valla honda 600f'i de, cbr125'i de supersport kategorisine sokmuş ise bize sadece evet demek düşer. cbr125'de super sport'ta olupta diğer 125'lerde olmayan herşey var. mesela arka fren disk, mesela su soğutmalı. sadece motorun ince ve kalıplı olmasına bakılarak bu SS'dir veya değildir denmez. kaldı ki cbr125 hakkını sonuna kadarda veren bir makina. tabi sen 125cc'den acaip şeyler beklersen bisiklet sınıfınada sokarsın.
walla honda o motoru o kategoriye koymuş diye bana evet demek düşmez
600F'in bile sportluğu tartışılırken(ki bence sporttur) cbr125'e supersport demek abesle iştigal olur...

off-topic olacak ama gidon-sele mesafesi ortada
aynalar gidonda
arka frenleri disk, su soğutmalı grenaj giydirilmiş ybr125'den farkı yok bence
ama kabul ediyorum, o fiyata 125cc olarak alınacak en sorunsuz ve güzel makinelerden birisi...
benim takıldığım arkadaş muhabbetlerinde falan "way baba biz de racingciyiz" falan, ya da "mahmut da racing makine almış yaa cbr125r, wouww bee ohaa" falan oluyo mudur..olmuyodur di mi, olmasın yani
__________________
er6f isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 16 Kasım 2005, 20:04   #57 (permalink)
 
demogorgan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Eylül 2004
Mesajlar: 599


Standart

benim bilfiğim kadarı ile 0-150 hızlanmaya kadar 600f daha sonrasında 600rr geçiyordu diye biliyorum,hakkan verdigin rakamlara gore 600f performans olarask 600rr dan daha üstün gözüküyor,bir yanlışlık olmasın ??
__________________
demogorgan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Kasım 2005, 10:01   #58 (permalink)
 
hakkan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Şubat 2004
Konum: Istanbul
Mesajlar: 1.941


hakkan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
demogorgan Nickli Üyeden Alıntı
benim bilfiğim kadarı ile 0-150 hızlanmaya kadar 600f daha sonrasında 600rr geçiyordu diye biliyorum,hakkan verdigin rakamlara gore 600f performans olarask 600rr dan daha üstün gözüküyor,bir yanlışlık olmasın ??
Yanlışlık yok, dediğim gibi bu testler büyük bir Amerikan Motosiklet dergisi tarafından yapılmış. Yalansa da ben onların yalancısıyım.

Ama yine yanlış anlaşılmasın, bu değerler 2003 Modeller için geçerli. 2005 600RR bildiğim kadarıyla gerek son hızda ve gerekse 200 km'den itibaren hızlarda 600F'ten milisaniye bazında daha hızlı imiş...
__________________
hakkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Kasım 2005, 10:04   #59 (permalink)
 
murdocklawless Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 25 Nisan 2005
Konum: Ystanbul / Moda
Mesajlar: 2.701


murdocklawless - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

er6f, sanıyorum sen sadece superbike dünya sampiyonasını izliyorsun. 125cc kategorisinden haberin yok.
__________________
murdocklawless isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Kasım 2005, 10:22   #60 (permalink)
 
demogorgan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Eylül 2004
Mesajlar: 599


Standart

Alıntı:
murdocklawless Nickli Üyeden Alıntı
er6f, sanıyorum sen sadece superbike dünya sampiyonasını izliyorsun. 125cc kategorisinden haberin yok.
+1 :o

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
demogorgan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
600, cbr, honda, mi, rr, yoksa


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
honda 600rr mı ??? yoksa hyosung 250 mi ??? kamikazeRR Moto Vitrin 88 12 Temmuz 2008 19:09
honda cbr 125 mi yoksa cbf 150 mi parlakmotor42 Moto Vitrin 6 20 Aralık 2007 02:13
Yamaha BWS 100 mü yoksa Honda Beat mi? px9 Moto Vitrin 33 16 Ekim 2007 15:04
honda cbf 150 mi yoksa ybr 125 mi emir69 Moto Vitrin 29 21 Ağustos 2007 09:40
honda cbf 250 ile mi başlamalıyım yoksa cbr 125 rr ile mi? berkerdemir MotorDelisi-GENEL 8 18 Aralık 2005 19:06

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de