Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > MotorDelisi-GENEL

MotorDelisi-GENEL Motosiklet üzerine genel yazışmalar bu bölümde.

Cevapla
Alt 30 Ocak 2008, 21:34   #1 (permalink)
 
korcansen Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 02 Aralık 2007
Mesajlar: 5


Standart çalışmayan silindir(yardım lütfen)

arkaslar merhaba,daha önce yazdığım bir konu vardı ama çözümü heniz bulamadık,belki hatırlarsınız dört silindirli bir motorum var ancak silindirler bazen çalışmıyor bazen dediğim aslında genellikle diye değiştirilebilir,çalışmayan belirli bir silindir yok yani özellikle 1. yada 3. diyemem ,hangisinin çalışmayacağı hiç belli olmuyor bir bakıyorsunuz 2. ve 3. çalışmıyor daha sonra bir bakıyorsunuz 3. ve 4. çalışmıyor.ama işin ilginç tarafı çalışmayan silindirlerin bujilerini değiştirince herşey düzeliyor ama sonra diğerleri.......amaaan işte böyle..bir arkadaşım karbüratör fazla benzin gönderdiği için dedi yeni karb. taktım yine olmadı yardıma ihtiyacım var,bu arada motorum 80 model honda cb650 tam bir klasik ve gerçekten güçlü bir makine belki marka ve modeli bilmeniz yardımları kolaylaştırabilir,bazı arkadaşlar motoru sat kurtul diyor ama gerçekten bu motoru seviyorum ve sorunu çözmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum ilgilenen herkeze şimdiden teşekkürler...KORCAN

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




korcansen isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 30 Ocak 2008, 21:42   #2 (permalink)
 
goldminermechanic Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 23 Aralık 2007
Konum: ana yurdu manisa ama gümüşhane
Mesajlar: 1.242


Standart

korcansen, kardeş ben hydraulic,pneumatic ve mechanicciyim ama aklıma şu geliyor enerji dağıtım ve sıralama sisteminde(distribütör mantığı gibi)problem olmasın,mesela bazen bazı silindirlere aşırı ve zamansız enerji ve ya yüksek kalorili gönderip bujilerini bozmasın,bir fikir,Allah kolaylık versin bende binmiştim 84 model bir cbx650 ye bir zamanlar,birbirlerine çok benziyorlar.
__________________
goldminermechanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Ocak 2008, 22:06   #3 (permalink)
 
hayabusa2785 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 02 Ekim 2005
Konum: C:\Program Files
Mesajlar: 3.391


hayabusa2785 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

korcansen, sevgili kardeşim aynı şey benim başıma geldi sana neler olduğunu ve daha neler olacağını anlatayım, karbüratörlerinde sorun olması çok yüksek ihtimal, karbüratör değiştirmek sorunu çözmez uygun senkron ayarlarının yapılması gerekli, kesinlikle silindirlerine düzgün benzin gelmiyor, karbüratörlerinin senkron ayarı yapıldıysa deponun benzin çıkışını ve depodan gelen benzin hortumlarını kontrol et (veya ettir) benim motosikletim 2 silindirliydi, soğuk marş almıyordu çünkü karbüratörün biri kısmen tıkanmış ve senkron ayarı iyice bozulmuştu ancak ısınıp da motor devrini bulunca sorun çözülüyormuş gibi geliyordu bana ama motosiklet artık çalışmayınca servise çektik ve karbüratörleri temizletip doğru senkron ayarlarını yaptık, motor direk çalıştı fakat bu sefer başıma motosikletten gelen iğrenç vuruntu sesleri çıktı, motoru sökünce krank balansının supapların bozulmuş olduğunu gördük çünkü motor sürekli tek silindiri sağlam diğer silindiri yarım yamalak çalışmaktan kendi iç ayarlarını bozmuştu bu söylediklerim senin de başına gelmeden sorunun halletmelisin,benim motosiklet 10 gündür serviste ve en erken cumartesi çıkar diyorlar, bujileri değişince çalışmamasının sebebi yanlış gelen benzinin bujini çok kısa sürede öldürmesidir, düzgün ayarlı motosikletlerin bujilerini çıkarıp baktığında aşırı bir kurum göremezsin kararma olur ama kurum çok azdır, senin motosikletinde bujilerin hemen kurum bağlayıp çalışamaz hale geliyordur büyük ihtimal.
__________________
hayabusa2785 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 30 Ocak 2008, 22:25   #4 (permalink)
 
iso600f Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 22 Ekim 2006
Konum: İst/Büyükçekmece
Mesajlar: 523


Standart

`bobinler bozuk olabilir birinden bulabilirsen al dene istersen dengesiz ateşleme bujileri bozar
iso600f isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 31 Ocak 2008, 19:06   #5 (permalink)
 
letthegoodtimesroll Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 25 Ocak 2008
Konum: izmir şirinyer
Mesajlar: 24


letthegoodtimesroll - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Buji islemesi gibi bir sorun var bence.Gerçi yaşayan daha iyi bilir ama sonuşta dört zamanlı motor yani ateşleme sisteminin yetersizliği ve ya dengesizliği bujilerin islenmesine neden olur.Ve ateşleme olmaz.Sen çıkardığın bujileri yenileriyle yanyana koy ve bak bakalım çıkardığın buji kömür gibi mi?Eğer öyliyse sorun kesinlikle ateşlemede.Hadi kolay gele...
__________________
letthegoodtimesroll isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 31 Ocak 2008, 21:38   #6 (permalink)
 
ironman666 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 22 Mayıs 2006
Konum: İzmir - Diyarbakır
Mesajlar: 6.334


ironman666 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Diğer arkadaşlarımın dediğine katılıyorum ama benimde benzer bir sorunum var. Makina ZZR1100 2000 model 53.000 kmde
son 2 aydır çok zor çalılıyor
Buji değiştirdik ama sadece aspirin redavisi oldu. İlk çalıştırmada çok zor çalışıyor.Sırf o yüzden kapalı garaja abone oldum.İlk çalışıp ısındıktan sonra problem yok.

Şimdi İzmire göndericem motoru ve yapılacak şeyleri sayıyorum
1-Karbüratör elden geçicek iyice bi temizlenecek
2-sübap ayarı yapılacak (2.ve3. silindirler egzost yaparken emme sübabı tam kapatamadığı için alev geri püskürtüyor)
3-Bujiler kontrol edilecek gerekirse değişecek.
4-Senkron ayarı yapılacak
5-e bu kadar ellemişken yağ, yağ filtresi, hava filtresi de değiştikten sonraaa

Yollaaaarr bizi bekleyin karaoğlan ve ben geliyoruuuzz


umarım açıklayıcı olmuştur.

En önemlisi bence subap ayarı yaptır derim
__________________
ironman666 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 31 Ocak 2008, 22:03   #7 (permalink)
 
vulcan666 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 13 Mart 2005
Konum: konya/ereğli
Mesajlar: 389


Standart

ironman666, olum senin motora kanser girmiş
__________________
vulcan666 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 31 Ocak 2008, 22:15   #8 (permalink)
 
alperhas Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 06 Mart 2005
Mesajlar: 121


Standart

bobin olabilir yakıt olabilir beyin olabilir
alperhas isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 31 Ocak 2008, 23:57   #9 (permalink)
 
ironman666 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 22 Mayıs 2006
Konum: İzmir - Diyarbakır
Mesajlar: 6.334


ironman666 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

vulcan666, Kanser senin bi tarafına tööbe tööbe yaaa

En azından motorumun kaç kilometrede olduğunu dürüstçe ve de gururla söyleyebiliyorum. Satacak da olsam ileride yine aynı dürüstlüğü göstericem. Gerçek motorculuk budur.

Umarım anladın.

(eğer şu anda kafanda kask yoksa gelen taşlar beynini zedelemiş olması lazım)

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
ironman666 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
calismayan, lutfen, silindiryardim


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
Çalışmayan silindir korcansen MotorDelisi-GENEL 24 03 Aralık 2007 20:50
2 Silindir sesini 4 silindir sesi yapmak!!! hellomoto Moto Aksesuar 16 03 Mayıs 2006 00:59
2 Silindir sesini 4 silindir sesi yapmak!!! hellomoto Moto Aksesuar 1 02 Mayıs 2006 17:29
Tek silindir out, dört silindir in-Yeni motor olayı ve rodaj XANDROS MotorDelisi-GENEL 87 22 Şubat 2006 10:50
2 silindir ve 4 silindir Kivraklik Konusu (handlig) FireBlade Moto Servis 2 30 Aralık 2003 23:18

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de