Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > MotorDelisi-GENEL

MotorDelisi-GENEL Motosiklet üzerine genel yazışmalar bu bölümde.

Cevapla
Alt 23 Nisan 2009, 15:46   #1 (permalink)
 
infinite Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Mayıs 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 383


Standart Yamaha TDM900 mü....Honda XL700 TRANSALP mi ?

dün itibari ile CBF1000 aldık arkadaşlar....sürekli asfaltta kullanılacağı için CBF1000i tercih ettik..kardeşim bundan sonra CBF1000 ile yola devam edicek inşallah..

herkese teşekkür ederim

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?





Konu infinite tarafından (13 Mayıs 2009 Saat 12:41 ) değiştirilmiştir.
infinite isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 23 Nisan 2009, 16:02   #2 (permalink)
 
cuneytovuc Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 20 Ocak 2007
Konum: Istanbul / Kadiköy Mugla / Koycegiz
Mesajlar: 283


Standart

CBR600 den sonra tam enduroya geçmek bence çok sağlıklı olmayabilir,ince lastikler,farklı ağırlık merkezi,v.b.,cbf600 e falan bakılabilir,oturuşu rahat,ekonomik sayılır,tork-beygir fena diil,abs si ile sakin sürüş için birebir.İki motor arasında seçim yapılacaksa ve dl650 ye büyük deniyorsa,tdm900 dende uzak durulmalı bence zira o da oldukça iri ve yüksek bir alet,bmw f650 ya da transalp kalıyo geriye,bmw uzun yol için çok kötü yorumlar alıyo,titreşim yüzünden.Sonuç transalp.
__________________
cuneytovuc isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 16:05   #3 (permalink)
 
renos35 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 19 Mart 2008
Konum: İ Z M İ R
Mesajlar: 7.650


Standart

honda translap derim çevremde kullanan lar cok memnun.
renos35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 16:31   #4 (permalink)
 
mhmtmlx Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: malatya -inegöl
Mesajlar: 299


Standart

bmw nin touring makinalarına bakın derim
__________________
mhmtmlx isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 16:40   #5 (permalink)
 
İsmail İŞLER Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Temmuz 2006
Konum: İstanbul
Mesajlar: 1.654


İsmail İŞLER - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

varadero ve transalp nedense daha mantıklı seçim gibi gelio
__________________
İsmail İŞLER
0532 582 70 92
islerbilgisayar@hotmail.com

http://www.facebook.com/ismailisler


Klr650-Sv650s-Transalp650-Vfr800-Cbr600f-Cbr954rr-Gsf 600 Bandit S
İsmail İŞLER isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 16:49   #6 (permalink)
 
infinite Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Mayıs 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 383


Standart

CBF serisini kardeşim beğenmiyor ki...(ne kadar anlatsamda zevk meselesi)

TDM900 hakkında bilgi toplamak isterim açıkcası ancak XL700 de kriz nedeni ile satılmayan bir motosiklet bu sebeble fikir sahibi kişi sayısı çok az...
__________________
infinite isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 17:19   #7 (permalink)
 
ramses34 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 06 Nisan 2008
Konum: ABD
Mesajlar: 333


Standart

Ikinci el GS 1200 de dusunulebilir, fiyatlarini arastirdinizmi?
ramses34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 18:05   #8 (permalink)
 
WHISKEY Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Eylül 2004
Konum: Istanbul / Sisli
Mesajlar: 2.373


WHISKEY - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

TDM 900 ün ve 700 cc Transalp in eski versiyornları yani TDM 850 ve XL600 Transalp kullanmış biri olarak birkaç cümle söyleyebilirim. TDM Transalp e göre çok daha hızlı , çok daha atak ve çabuk akselere olan,gazı açtığınızda daha agrasif, ağırlık merkezi biraz yukarıda ve oldukça önde... ABS li 900 modelini kullanmamakla birlikte ABS li olmayan modellerininin gittiği gibi durmadığını özellikle tek kişilik kullanımda motorun kıçının oldukça gevşek olduğunu ve bana güven vermediğini söyleyebilirim ... Transalp huzurlu sakin dengeli, gidişi de duruşu da iyi dengelenmiş, virajı oldukça iyi hatayı affeden ve sürücü hatasını kapatabilen bir motor. ( du ) Transalp in 600 ve 650 versiyonları 50 ( Amerikan versiyornları 55 ) Beygir güçle otoban kullanımında biraz zayıf kalıyordu. Ancak 700 lük versiyon hem ilk modele göre 100 cc büyüdü, silindir başına 3 valf yerini 4 valfe bıraktı ve enjeksiyon sistemi vakumlu karbüratörlerin yerini aldı. Yaklaşık 10 15 beygir yükselen motor gücü ve 700 cc ye çıkan motor hacmi ile adeta küçük Afrikca Twin oldu. Motorun şase ve elbisesinde yapılan değişikliklerle de biraz kilo verip, hava direncinin düştüğünü tahmin ediyorum. Frenlemesi ve kompresyonu zaten çok iyi olan makineye eklenen ABS ve kombine fren sistemi ile durma mesafesinin de oldukça kısaldığından ve ani frende sürücü hakimiyetinde zaafiyet yaratmayacağından eminim . Eski TA ler 160-170 km / s süratte limitlerine ulaşıyor ve ancak yokuş aşağı 185 km sınırını zorlayabiliyorlardı.Zaten motor bu limitin sonrası da red line a giriyordu. TDM 850 düz yolda rahatlıkla 195-200 Km / s e çıkabilen bir motordu yeni versiyonda bu limitin daha yukarı çekildiğini tahmin ediyorum . TDM nin cadde tipi tubless lastikleri caddede daha pürüzsüz bir sürüş sunarak ve patlama halinde onarım kolaylığı sağlayarak Transalp e karşı avantaj sağlarken Transalp endroya yakışan daha dişli lastkleri ve 21 inch ön jantı ile araziide bozuk yollarda ve hatta kum etaplarında TDM nin asla yapamayacağı şekilde seyahat etmenize olanak veriyor. 1995 -1996 yıllarında Transalp le kışın dadandığımız Istanbul Gümüşdere plajında kumun üzerinde saatte 100 km / s süratin üzerine çok rahat çıktığımı, Belgrat ormanının derinliklerinde 70 -80 cm derinliğinde sulardan rahatlıkla geçtiğimi Transalp in kilosu bu işler için fazla da olsa balçık çamur demeden yol aldığımı çok net hatırlıyorum .


Fazla gevezelik ettim galiba, sonuç olarak : "Akselerasyon güç sürat istiyorum otobanda şakkadanak 200 210 isterim hem de hemen isterim, caddeden anayoldan pek ayrılmam" diyorsanız TDM 900... "Geze geze giderim 180-190 km/s yeter de artar, dere tepe çöl tanımam tabiata da girerim off road da yaparım en ücra yolların ardındaki o köye de cadillac konforulyla ulaşabilmeliyim "diyorsanız Transalp derim .

Bu arada son olarak iki husus daha var, gazlaması çok zevkliydi de TDM ye her iki senede bir egzos aramaktan sıkılmıştık ayrıca 45-50.000 km de olup yağ yakan çok TDM gördüm, ama 200.000 i devirmiş kapak açılmamış Transalpler her zaman daha fazla ilgimi çekti.

Selam ve sevgiler
__________________

Konu WHISKEY tarafından (24 Nisan 2009 Saat 01:54 ) değiştirilmiştir.
WHISKEY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 18:31   #9 (permalink)
 
falken34 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 20 Mart 2008
Konum: istanbull/kadıköii
Mesajlar: 68


Standart

kardeşim 2005-2006 vfr800 bak o fiyata...15000-17000
herşeyiyle süper motor...bi kullanıcısı olarak diyorum...hiç durmdan ankara istanbul yapıyorum...bir gram ağrı yok!!
konfor ve güvenlik cabası....vtec açtırmassan 190 krş yakıyor...vtec açarsan 260krş...
sınıfıda rakipsiz makina ..uzun yol yapacaksan kesinlikle başka bişi bakma derim..o fiyata başka bişi bulamassın..
__________________
falken34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 18:52   #10 (permalink)
 
infinite Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Mayıs 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 383


Standart

Alıntı:
ramses34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ikinci el GS 1200 de dusunulebilir, fiyatlarini arastirdinizmi?
GS1200 lerin ikinci elleri 25bin lira civarından başlıyor ve BMW nun bakım masrafları ve elektronik arızlarını karşılamayı düşünmek lazım...GS1200 hali hazırda üst segment ürünü ve şimdilik BMW aklımızın ucundan dahi geçmiyor.

Alıntı:
falken34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kardeşim 2005-2006 vfr800 bak o fiyata...15000-17000
herşeyiyle süper motor...bi kullanıcısı olarak diyorum...hiç durmdan ankara istanbul yapıyorum...bir gram ağrı yok!!
konfor ve güvenlik cabası....vtec açtırmassan 190 krş yakıyor...vtec açarsan 260krş...
sınıfıda rakipsiz makina ..uzun yol yapacaksan kesinlikle başka bişi bakma derim..o fiyata başka bişi bulamassın..
VFR tecrübem oldu adapazarına gidip gelmiştim gerçekten çok rahat 217kg otobanda konfora dönüşüyordu...ancak dönüş açısından özürlü ve şehir içinde gerçekten sıkıntı yaratıyor...

sonuçta ben en önemli noktayı atlamışım...motoru daha çok şehir içinde kullanacağım istanbul ataşehirden 2.köprü yolundan çıkıp karşıya bakırköy taraflarına geçmek gibi bir durum sonuçta evden çıkıp geri dönünce tripmetrede katedilen yol 150-180km aralığında oluyor....

Şehir içinde pratik az yakan ve konforlu bir ürün dersek doğrudur....

TDM900 aslında tam bu aradıklarımızın cevabı...4LT lik 100km menzili ki XL700 de aynı şekilde...karşılayabilen ürünler...sıkıntı sadece TDM900 ün ilk sahipleri motorlarını pahalı satın aldılar ve 2.elde ne yazık ki çok değer kaybeden ve raabet gören bir ürün değil....ve istenilen paraları ise kesinlikle haketmiyor...çünkü satamıyorsunuz...ilanlar 1 senedir aynı yerde duruyor...

Transalp ise XL700 yeni bir ürün...ve enduro...?? Enduro sınıfına geçmelimiyiz...%99.2 asfalt kullanımı içerisinde Transalpin etkinliği ve efektifliği kullanıcı kardeşime ne getirir?....

Hep aynı mevzu MOTOR TERCİHİ ÇOK ZOR...özellikle model bakımından KISIR ve ÖTV nin kol gibi kansıması ile işin içinden iyice çıkılmaz hal almış durumda

Alıntı:
WHISKEY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
TDM 900 ün ve 700 cc Transalp in eski versiyornları yani TDM 850 ve XL600 Transalp kullanmış biri olarak birkaç cümle söyleyebilirim. TDM Transalp e göre çok daha hızlı , çok daha atak ve çabuk akselere olan,gazı açtığınızda daha agrasif, ağırlık merkezi biraz yukarıda ve oldukça önde... ABS li 900 modelini kullanmamakla birlikte ABS li olmayan modellerininin gittiği gibi durmadığını özellikle tek kişilik kullanımda motorun kıçının oldukça gevşek olduğunu ve bana güven vermediğini söyleyebilirim ... Transalp huzurlu sakin dengeli, gidişi de duruşu da iyi dengelenmiş, virajı oldukça iyi hatayı affeden ve sürücü hatasını kapatabilen bir motor. ( du ) Transalp in 600 ve 650 versiyonları 50 ( Amerikan versiyornları 55 ) Beygir güçle otoban kullanımında biraz zayıf kalıyordu. Ancak 700 lük versiyon hem ilk modele göre 100 cc büyüdü, silindir başına 3 valf yerini 4 valfe bıraktı ve enjeksiyon sistemi vakumlu karbüratörlerin yerini aldı. Yaklaşık 10 15 beygir yükselen motor gücü ve 700 cc ye çıkan motor hacmi ile adeta küçük Afrikca Twin oldu. Motorun şase ve elbisesinde yapılan değişikliklerle de biraz kilo verip, hava direncinin düştüğünü tahmin ediyorum. Frenlemesi ve kompresyonu zaten çok iyi olan makineye eklenen ABS ve kombine fren sistemi ile durma mesafesinin de oldukça kısaldığından ve ani frende sürücü hakimiyetinde zaafiyet yaratmayacağından eminim . Eski TA ler 160-170 km / s süratte limitlerine ulaşıyor ve ancak yokuş aşağı 185 km sınırını zorlayabiliyorlardı.Zaten motor bu limitin sonrası da red line a giriyordu. TDM 850 düz yolda rahatlıkla 195-200 Km / s e çıkabilen bir motordu yeni versiyonda bu limitin daha yukarı çekildiğini tahmin ediyorum . TDM nin cadde tipi tubless lastikleri caddede daha pürüzsüz bir sürüş sunarak ve patlama halinde onarım kolaylığı sağlayarak Transalp e karşı avantaj sağlarken Transalp endroya yakışan daha dişli lastkleri ve 21 inch ön jantı ile araziide bozuk yollarda ve hatta kum etaplarında TDM nin asla yapamayacağı şekilde seyahat etmenize olanak veriyor. 1995 -1996 yıllarında Transalp le kışın dadandığımız Istanbul Gümüşdere plajında kumun üzerinde saatte 100 km / s süratin üzerine çok rahat çıktığımı, Belgrat ormanının derinliklerinde 70 -80 cm derinliğinde sulardan rahatlıkla geçtiğimi Transalp in kilosu bu işler için fazla da olsa balçık çamur demeden yol aldığımı çok net hatırlıyorum .

Fazla gevezelik ettim galiba, sonuç olarak : "Akselerasyon güç sürat istiyorum otobanda şakkadanak 200 210 isterim hem de hemen isterim, caddeden anayoldan pek ayrılmam" diyorsanız TDM 900... "Geze geze giderim 180-190 km/s yeter de artar, dere tepe çöl tanımam tabiata da girerim off road da yaparım en ücra yolların ardındaki o köye de cadillac konforulyla ulaşabilmeliyim "diyorsanız Transalp derim .

Bu arada son olarak iki husus daha var, gazlaması çok zevklidi de TDM ye her iki senede bir egzos aramaktan sıkılmıştık ayrıca 45-50.000 km de olup yağ yakan çok TDM gördüm, ama 200.000 i devirmiş kapak açılmamış Transalpler her zaman daha fazla ilgimi çekti.

Selam ve sevgiler
çok teşekkür ediyorum...

öle gaz açıpta 180-200 gibi süratlere hiç bir zaman ihtiyaç duymuyoruz artık...ki zamanında yaptığım oldu tabi ama artık sorumluluk artı ve A noktası ile B noktası arasındaki ilişkiye keyif katmak için bu denli arada sıkışıp kaldık...6.vites 110-140 aralığı akan bir süratle ilerleme hep tercih ettiğimiz bir durum...

Enduro yapma olsalığı sıfıra yakın...ki GS1200 kullanıcısı birçok tanıdığım %95i asfalta kullanıyor...X5 Ciplerini araziye sokmadıkları gibi...illaki hakkını veren var ancak bu % düşüj bir orandan neyse...

Benim tek dezavantajım çok model hakkından tecrübem olması...tıkandım kaldım...beğenemiyor ve aktaramıyorum...

ancak bunda detayın içinde iki seçeneğe inmekte başarı... TDM900 ABS ve XL700 ABS...!!! ağır basan yaşayışa orantılı gelen kazanacak...
__________________

Konu infinite tarafından (23 Nisan 2009 Saat 19:10 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
infinite isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 20:04   #11 (permalink)
 
ahead Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Ekim 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 323


Standart

Bu topic benim açımdan da oldukça bilgilendirici oldu.

WHISKEY isimli Üyemizin Posta girişi doludur. Tekrar Özel Mesaj alabilmesi için WHISKEY isimli Üyenin eski Özel Mesajlarını silmesi gerekmektedir.

WHISKEY, Rica etsem eski özel mesajlarınızı silebilir misiniz?
__________________

Konu ahead tarafından (23 Nisan 2009 Saat 20:35 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
ahead isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 21:59   #12 (permalink)
 
tifosi Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Ağustos 2003
Konum: İZMİR
Mesajlar: 672


Standart

Bir Transalp kullanıcısı olarak TA hakkında söylenenlerin tümüne katılıyorum..
Ancak yeni TA 700cc (gerçekte 683cc) olmasıyla 36cc lik hacim artışıyla (eskisi 647cc) vergi diliminde üst kademeye geçtiğini hatırlatmak isterim.
Keşke teknolojik özelliklerinin tümü 650cc olan eki modelinde de olsaydı. Tam TR şartlarının motoru olurdu.
Sonuçta ne karar verirsen ver içine sinsin.
Diğerinde aklın kalmasın.
Kafandaki tüm sorunları çöz öyle al motorunu derim.
__________________

Konu tifosi tarafından (23 Nisan 2009 Saat 22:04 ) değiştirilmiştir.
tifosi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 23 Nisan 2009, 23:46   #13 (permalink)
 
kimischumi Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Kulüp Üyesi
Üyelik Tarihi: 25 Ocak 2009
Konum: Türkiye
Mesajlar: 1.536


Standart

babamında transalpi var çok iyi motor
kimischumi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 24 Nisan 2009, 01:26   #14 (permalink)
 
WHISKEY Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 20 Eylül 2004
Konum: Istanbul / Sisli
Mesajlar: 2.373


WHISKEY - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
ahead Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu topic benim açımdan da oldukça bilgilendirici oldu.

WHISKEY isimli Üyemizin Posta girişi doludur. Tekrar Özel Mesaj alabilmesi için WHISKEY isimli Üyenin eski Özel Mesajlarını silmesi gerekmektedir.

WHISKEY, Rica etsem eski özel mesajlarınızı silebilir misiniz?
Derhal hallediyorum Halledilmiştir
__________________

Konu WHISKEY tarafından (24 Nisan 2009 Saat 01:46 ) değiştirilmiştir.
WHISKEY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 24 Nisan 2009, 01:44   #15 (permalink)
 
ironman666 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 22 Mayıs 2006
Konum: İzmir - Diyarbakır
Mesajlar: 6.334


ironman666 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Seçim yapmak zor.

Pistonların birbirine sürterken çıkardığı hafif tiz ses hondaya çok yakışıyor. Ama asvalt kullanımda rüzgarı çok alıyor diye duydum. Ama teknoloji ve sağlamlık derseniz honda tabiiki.

Gelelim TDM'e. Çok iyi bir asvalt motoru. Buna birazcık yüksek bir naked diyebiliriz. Nispeten daha kalın ve düşük çaplı ön lastiği ile daha agresif bir perfomans sunabilir.

2. el durumuna bakarsak TA700 yeni bir model olduğu içşin henüz piyasası yok. Ama TDM de çok az var piyasada???

Aklıma gelenleri anlatmaya çalıştım. Zor bir seçim. HAyırlı olsun şimdiden

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
ironman666 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
mi, muhonda, tdm900, transalp, xl700, yamaha


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
HONDA XL 650 TRANSALP redkit1971 MotorDelisi-GENEL 39 12 Şubat 2010 23:17
YENİ KASA XL700 TRANSALP ALMAK İSTEYEN VARMI? ARSENLUPEN İkinci El 5 13 Ekim 2008 16:26
Honda Transalp mkozsavas Moto Aksesuar 14 27 Haziran 2008 14:00
Honda TransAlp tifosi MotorDelisi-GENEL 9 19 Ekim 2006 11:53
BMW F 650 GS vs. Honda Transalp ??? marsares MotorDelisi-GENEL 29 14 Ekim 2006 19:41

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de