Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > MotorDelisi-GENEL

MotorDelisi-GENEL Motosiklet üzerine genel yazışmalar bu bölümde.

Cevapla
Alt 16 Nisan 2005, 23:59   #1 (permalink)
 
klr600s Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 09 Nisan 2005
Konum: Ankara / ODTÜ
Mesajlar: 22


klr600s - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart pat pat sesi neden kaynaklanıyor?

arkadaşlar 93 model kawa klr 600s kullanıyorum, motoru ve genel durumu gayet iyi durum da, 34 000 de.6000 7000 rpm çıkıp aniden gazı kesmem gerektiğinde pat pat diye ses çıkartıyor üstelik bu yayaları ürkütecek kadar sesli, üzerindeyken pek duymuyordum ama bugün arkadaşla aletleri değiştik ve ses gerçekten ürkütücü, sizce bi sorun var mı ? eğer varsa nasıl giderebilirim?

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
klr600s isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 17 Nisan 2005, 00:06   #2 (permalink)
 
orkat Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 10 Nisan 2005
Konum: istanbul
Mesajlar: 57


Standart

arkadaşım sanırım karburatör ayarı ile ilgili olabilir..
bir baktırmakta yarar var..
ama baktırırsan ve öğrenirsen ne olduğunu bizlerlede paylaş olurmu??
orkat isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 00:10   #3 (permalink)
 
BAD_BOYZ Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2005
Konum: iSTANBUL
Mesajlar: 258


BAD_BOYZ - İCQ üzeri Mesaj gönder BAD_BOYZ - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

arkadaşım ya karbüratörle motor arasındakı plastık emme borusundan yada buji den yapar yada hava ayarı yaptır motoruna :md:
__________________
BAD_BOYZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 00:20   #4 (permalink)
 
klr600s Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 09 Nisan 2005
Konum: Ankara / ODTÜ
Mesajlar: 22


klr600s - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

peki ankarada önerebileceğiniz iyi bi usta; servis?birde orjinal veya yan sanayi kawa parçası satan bi mekan; tavsiye edeceğiniz bi yer warmı?
__________________
klr600s isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 00:47   #5 (permalink)
 
KadiRR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 08 Eylül 2003
Konum: Altunizade
Mesajlar: 6.170


KadiRR - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Aynisi benim motordada var... Özellikle kompresörde egzozdan pat put sesler geliyo ve ates dahi atiyo... Ama artik isim olmaz çünkü satiyorum. Alan baksin. Pes ettim ben.
__________________
KadiRR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 00:54   #6 (permalink)
 
aliihsan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 06 Aralık 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 1.063


aliihsan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
arkadaşım ya karbüratörle motor arasındakı plastık emme borusundan yada buji den yapar yada hava ayarı yaptır motoruna
büyük bir ihtimalle öyledir bir servise gitmende yarar var bu durumdayken motorunun yakıt sarfiyatıda artacaktır bilgin olsun
__________________
aliihsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 02:00   #7 (permalink)
 
T_E_O Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 24 Ocak 2005
Konum: ANK.
Mesajlar: 84


Standart

Alıntı:
klr600s Nickli Üyeden Alıntı
peki ankarada önerebileceğiniz iyi bi usta; servis?birde orjinal veya yan sanayi kawa parçası satan bi mekan; tavsiye edeceğiniz bi yer warmı?
kawa parçasını satan yer bilmiyorum ama iyi bi usta dersen Metin usta gimat sanayi sitesinde tel :3970193 önce motoru bi göster belki parça ihtiyacı olmayabilir ayarla ilgili olabilir ,kolay gelsin
T_E_O isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 02:52   #8 (permalink)
 
kabusun Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 12 Ağustos 2004
Konum: ankara
Mesajlar: 623


kabusun - MSN üzeri Mesaj gönder kabusun - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

teo ya katiliyorum.... iyi bir ustadir metin usta...
__________________
kabusun isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 05:01   #9 (permalink)
 
turkbone Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 13 Şubat 2005
Konum: Ystanbul
Mesajlar: 164


turkbone - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Karbüratör ayarı fazlaca zengin yapılmış ve buji uzunluğu da farklı ise o sesi genellikle yapıyor..
__________________
turkbone isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 17 Nisan 2005, 10:59   #10 (permalink)
 
TurnTheYOSHIMURA Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 06 Şubat 2005
Konum: ku?adasy
Mesajlar: 389


Standart

motoruna sekron ayarı yaptır
TurnTheYOSHIMURA isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2005, 12:21   #11 (permalink)
 
tektekerizmirli Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 21 Mart 2005
Konum: göztepe izmir
Mesajlar: 203


Standart

o ses benim scooterda oluyor gazı gesince yapıyor o sesi neden bende bilmiyorum :!:
tektekerizmirli isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2005, 15:57   #12 (permalink)
 
baytar Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 12 Ekim 2004
Konum: Ystanbul (kadyköy)
Mesajlar: 545


baytar - MSN üzeri Mesaj gönder baytar - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

kesinlikle zengin karışımla çalışıyor karbüratör.
ayarlattırırsan benzin yakışıda değişir.
__________________
baytar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2005, 16:21   #13 (permalink)
 
tam35 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Şubat 2005
Konum: stuttgart
Mesajlar: 742


Standart

slm
yanma odasinda yanmayan karisim egzosda patliyor .

bu durumda atesleme sistemi veya mekanik supaplarda sorun olabilir.
bence ins sorun büyük degildir .konuyu ( yturan )nickli arkadasa bir sor istersen
Tam35
stuttgart
tam35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 18 Nisan 2005, 16:26   #14 (permalink)
 
mavipatik Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 27 Nisan 2004
Konum: Ankara
Mesajlar: 33


mavipatik - İCQ üzeri Mesaj gönder
Standart

Bildiğim kadarıyla tam olarak yanmamış olan benzin egzostta ilerlerken yanma işlevine geçiyor ve bunun sonucunda bu patlamalar ve ateş çıkması olayı gerçekleşiyor. Karbüratör ayarlarınız ya da motorunuza uygun olmayan benzin kullanımı sebebiyle yanmamış benzin egzosta atılıyor olabilir.
mavipatik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Nisan 2005, 06:44   #15 (permalink)
 
yturan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 14 Mayıs 2004
Konum: Orlando-FL
Mesajlar: 971


yturan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Arkadaslar bu oyle buyuk bir sorun degil ve karisimin zenginliginden degil aksine zayifligindan kaynaklaniyor, daha dogrusu karisimin icinde olmasi gerekenden fazla hava oldugundan....

Motorun uzerindeki orijinal eksozmu?

Bu sundan kaynaklaniyor; Ozellikle karburatorlu motorlarda yuksek devirlerde iken aniden gazi kestiginde, Motor hala yuksek devirlerde dondugunden dolayi vakum devam edecektir, Bu esnada gazi kestiginden dolayi motor sadece rolanti jetinden gelen benzinle beslendigi icin yanma odasina ulasan hava yakit karisiminin icindeki benzininin havaya orani cok az olacaktir bundan dolayi bu karisimin yanma ozelligi olmadigi icin motordan direk gecerek eksoza atilir bu karisim eksozda gazi kapatmadan once atik yanmamis/tam yanmamis karisimla birlestiginde eksozun sicakligindan dolayi tekrar patlar iste duydugun ses bu....


Bunun onlemek icin karburator ureticileri karburatorlare bir devre ilave etmislerdir ki bu cogunda vardir "Air Cut Valve" bunun ismi, Rolanti jetine ikinci bir hava besleme kanali ilave edilmis ve bu kanallardan bir tanesi disari acilmak yerine bu devreye aciliyor, yuksek devirlerde gaz aniden kesildiginde bu ikinci hava kanali devreden cikarak motorun icerisine bu esnada emilen hava yakit karisiminin ideal olmasi olanagini saglar buda karisimin eksoz yerine yanma odasinda saglikla yanmasina meydan vererek eksozda patlamayi onlemis olur....

Senin motorda Keihin CVK40 model karburator olmasi lazim, karburatorun saginda veya solunda 4 tane vidanin tuttugu yuvarlak gorunsede kare minik bir kapak vardir bunu acin icindeki diyaframi kontrol etmen gerek ilk once

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




__________________
yturan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
kaynaklaniyor, neden, pat, sesi


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
seyir halinde stop etmesi neden kaynaklanıyor?? master_girl Moto Servis 39 06 Şubat 2011 01:41
Bu sesi duymayan ben egsoz sesi duydum demesin!! _ToLGa_ Videolar ve fotograflar 26 07 Ekim 2007 23:36
pkk neden var .neden bölünüyoruz neden hala şehit geliyor CLAW VIP Koğuşu 9 17 Ocak 2007 14:28
kurtlar vadisi irak filmine neden gidilir neden gidilmez flowrider VIP Koğuşu 23 06 Şubat 2006 01:17
NEDEN FENERLI OLUNMAZ - NEDEN BESIKTASLI OLUNUR falan filan Donald_Duck VIP Koğuşu 7 09 Aralık 2004 03:20

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de