Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Soru-Cevap

Soru-Cevap Profosyonel motosiklet eğitmenlerimiz tarafından sorularınıza cevap verilen bölüm. Teknik, mekanik hertürlü sorularınıza bu bölümde cevap bulabilceksiniz.

Cevapla
Alt 18 Haziran 2012, 23:26   #1 (permalink)
 
hayat2teker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 10 Haziran 2012
Konum: DÜZCE
Mesajlar: 115


Normal YBR 125 arka amortisörler hk.

slm MD ahalisi.. ybr (ve birçok motosiklette olan) arka amortisörlerin sökümü hakkında bilgi sahibi olan kardeşlerimizden yardımcı olabilecek birinin konuya mesaj yazması ile ziyadesiyle memnun olacağım

Yayların pasını pisliğini silip boyamak için...

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
hayat2teker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 22 Haziran 2012, 22:13   #2 (permalink)
 
hayat2teker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 10 Haziran 2012
Konum: DÜZCE
Mesajlar: 115


Standart

Kimse yazmamış ama google ve youtube aramaları sonucu nasıl söküldüğünü anlatayım; kim bilir belki bir gün başkaları da benzer konuda sıkıntı çeker de ararsa MD'de bulsun çaresini...

öncelikle amortisörü motordan ayırdıktan sonra amortisörün ayarını sona getiriyoruz ki yayın esnekliğini minimuma indirelim ve işimiz kolaylaşsın. Daha sonra yay kısmını aşağıya doğru basacak bir aparat lazım. Bunu ya bir yerden temin ediyorsunuz ya da benim yaptığım gibi uydurma bir işkence aleti kaynatıyorsunuz artık demir parçalarından...


Amortisör yayını aşağıya bastıktan sonra aşağıdaki resimde okla gösterdiğim yerde 30 anahtarla tutulabilen bir somun var. (2.resimde daha net görünüyor bu somun). Ardından amortisörün kafa kısmını boyasını zedelemeden sağlam bir şekilde tutarak (boru anahtarı olabilir) çeviriyoruz ve amortisör darmadağın...



bahsettiğim somun: (boyama işlemi bitti, takarken)


Bu da boyandıktan ve içteki nikelaj parlatıldıktan sonraki hali (yeni gibi):


Veee montajdan sonra:
__________________
hayat2teker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 22 Haziran 2012, 22:27   #3 (permalink)
 
motowire Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 15 Ocak 2012
Mesajlar: 645


Standart

unutma şak diye sökme yaydaki gerilmeyi alman lazım bunun içinde motoru kaldırman grekli sonra söküceksin.Yoksa motor aşağıya düşer bir anda.Hoş 100 kiloluk motor düşürmezsin herhalde ben harleyde yapmış 450 kiloluk
__________________
motowire isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 22 Haziran 2012, 22:37   #4 (permalink)
 
hayat2teker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 10 Haziran 2012
Konum: DÜZCE
Mesajlar: 115


Standart

motowire, evet o adımı atlamışım önce motoru varsa orta ayağa almak ya da büyük motorsa artık takoz vs ne bulursak askıya almak gerek.. Seninki de zormuş 450 kiloluk bi motoru kriko yardımı ile kaldırırsın heralde
__________________
hayat2teker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 22 Haziran 2012, 22:59   #5 (permalink)
 
motowire Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 15 Ocak 2012
Mesajlar: 645


Standart

motosiklet krikosu var bende,hoş satıcam çünkü cb150 de zaten orta ayak var nc700x dede öyle.dragstar 1100 için almıştım ben bunu sonra harleydede kullandım faydalı birşey ama artık gerekmiyor şerefsiz birde çok ağır 50 kilo

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
motowire isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
125, amortisorler, arka, hk, ybr


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
RUNNER için arka stop seti+arka çamurluk arıyorum ... yesilius2 Moto Aksesuar 1 17 Ekim 2009 18:19
arka suspension cbxtwister Moto Servis 2 03 Mart 2009 21:11
YBR arka çantası . ahmetalbeni Moto Aksesuar 9 09 Ekim 2006 10:41
cbr 600 f5 arka balata? endurocan Moto Aksesuar 7 18 Mayıs 2006 21:25
CBR 125 R ARKA LASTİK dahgky VIP Koğuşu 2 20 Nisan 2006 23:26

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de