Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Sürüş Teknikleri

Sürüş Teknikleri Viraja nasıl girilir, Yağışlı havalarda dikkat edilmesi gerekenler, Trafikte motosiklet.

Cevapla
Alt 19 Temmuz 2006, 16:49   #1 (permalink)
 
Ixon Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Mayıs 2004
Konum: Antalya
Mesajlar: 377


Standart Redline sonrası vites değiştirmek (YBR)

Bu motorlar karşı rüzgardan çok fazla etkileniyorlar (En azından benimki)
Rüzgarsız bir yolda 110 la gidebilirken aynı yolda rüzgar varken 90'ı geçemediğim oluyor.

motor 12 bin devir çeviriyor ve redline 10 bin de ,daha güçlü ivmelenmesi için her viteste 11-12 bin devire kadar çıkarmam bir fayda yaratırmı yoksa o devirde çekiş daha mı düşük olur yada zararlı mı olur motora.Merak ediyorum redline alanını kullanmayı.

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




Ixon isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 19 Temmuz 2006, 16:53   #2 (permalink)
 
SeloSino Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 03 Nisan 2006
Konum: Manisa/Turgutlu
Mesajlar: 1.303


SeloSino - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

walla sevgili dostum bendede YBR var aynı seyi bende yapiyorum...bakalım cevaplar yorumlar ne olacak
__________________
SeloSino isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 16:57   #3 (permalink)
 
BurakKarakızlı Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Ocak 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 2.794


Standart

iyi de Dostum Rüzgarlı bir Yolda 90'ı Geçemiyorsan Redline Yapsan Da Pek Bir Fark Olacağını Zanletmiyorum.En Fazla,taş Çatlasın 100 Olur...
__________________
BurakKarakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:01   #4 (permalink)
 
alptoker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 09 Ağustos 2005
Konum: İstanbul
Mesajlar: 3.496


alptoker - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

en iyi ivmelenme maksimum tork devri civarında olur. Redline da gitmenin motora zararı olduğu kesindir. Redline demek, yağlamanın motoru koruyamayacak dereceye gelmesi demektir. Gerek yok bence 3-5 km hızlı gitmek için motorun anasını ağlatmaya
__________________
alptoker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:05   #5 (permalink)
 
dantemo Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 17 Eylül 2004
Konum: izmir
Mesajlar: 438


dantemo - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

rüzgarlı havada YBR ile 90km hız! Allah sizleri kazadan beladan korusun!
__________________
dantemo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:09   #6 (permalink)
 
BurakKarakızlı Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Ocak 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 2.794


Standart

Alıntı:
Allah sizleri kazadan beladan korusun!
Hepimizi....!!!!
__________________
BurakKarakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:29   #7 (permalink)
 
shado Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 05 Haziran 2006
Konum: kocaeli
Mesajlar: 182


shado - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

5. vitesle rüzgar yüzünden yada hafif yokuşta 90'ı geçemediğin durumlarda 4'e düşüp 95 hatta 100'ü görebilirsin ama alptoker'in dediğine katılıyorum, bencede gerek yok motoru o kadar üzmeye. Bizim etimiz butumuz belli sonuçta 80-90 ideal süratler bizim için -diye düşünüyorum-
shado isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:52   #8 (permalink)
 
rebel_punto Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2005
Mesajlar: 408


Standart

Alıntı:
motor 12 bin devir çeviriyor
Ya ayıptır sorması hangi motor dedin ybr mi 12.000 devir. yani devir saatinde yazan son rakam. Sen 4. viteste 12.000 devri (ki o motor 12.000 devir vurmaz, vurdu diyeli arkadan kime toplatacaksın) görüyorsan zaten motor 100km yi geçmiş demektir . 5. vitese takve bir 12.000 devir daha çevirt sonra 130 km yi görürsün.
NOT: motor rüzda, veya düz yolda bilemedin yokuş yukarı son hızı değişir ama hangi devirde kaç vurduğu değişmez. Yokuş çıkarken veya rüzgar arkadan esiyorsa motoru devirlendirmen zor olur bu doğru...
__________________
rebel_punto isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:57   #9 (permalink)
 
gti861 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 23 Ocak 2005
Konum: istanbul-pendik
Mesajlar: 809


gti861 - İCQ üzeri Mesaj gönder gti861 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

çok anlamsız....

maksimum tork ile maksimum beygir veren devir farklıdır.

e adı üstünde kırmızı çizgi yani tikkat :3
__________________
gti861 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 17:58   #10 (permalink)
 
Ixon Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 11 Mayıs 2004
Konum: Antalya
Mesajlar: 377


Standart

bir yanlış anlama olmuş sanırım ,ben hayatımda redline ı geçmedim ,geçersem nasıl bir etkisi olur onu merak ediyorum. 4.viteste ne kadar hızlandıysam hızlandım 5 e geçtiğim anda zaten devirlenme duruyor 90-95 gibi(deli gibi rüzgar varsa) .bende genelde 5'e seri kullanımda 9500 devir gibi geçiyorum o da yaklaşık 90 km sürat yapıyor o hızdada ters rüzgar varsa imkanı yok motoru 5.viteste ivmelendirmenin . Hani belki 11 binde falan 5 e geçsem bir faydası olurmu merak etmiştim.
__________________
Ixon isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 18:24   #11 (permalink)
 
alptoker Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 09 Ağustos 2005
Konum: İstanbul
Mesajlar: 3.496


alptoker - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Ixon, o sadece seninle alakalı bir problem değil, Motorun torku 5. vitesi çevirmeye yetmiyor demektir. Eğer devirli kullanıyorsan deponun üstüne doğru yat. Deponun üstüne yattığında rüzgar sürtünmesi azalacaktır. Daha kolay bir ivmelenme sağlayacaktır. En azından cbr 125 te böyle oluyor.
__________________
alptoker isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 18:27   #12 (permalink)
 
rebel_punto Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 29 Aralık 2005
Mesajlar: 408


Standart

Motorda 10.000 devri geçmemeye çalış
__________________
rebel_punto isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 18:36   #13 (permalink)
 
volkanR6 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 02 Kasım 2005
Konum: kusadası
Mesajlar: 521


Standart

fazla zorlama hepsi aynıdır 125cc motorların.daha fazla sürat için 250cc o rüzgardan kasıldığında 600cc o kasıldığında takribi 250 civarı kasılır rüzgar direncinden ,o da kasılırsa 1000 alıcan hiç rüzgarla uğraşmıcan :o
__________________
volkanR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 18:57   #14 (permalink)
 
BurakKarakızlı Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 16 Ocak 2006
Konum: izmir
Mesajlar: 2.794


Standart

Alıntı:
Eğer devirli kullanıyorsan deponun üstüne doğru yat. Deponun üstüne yattığında rüzgar sürtünmesi azalacaktır. Daha kolay bir ivmelenme sağlayacaktır. En azından cbr 125 te böyle oluyor.
Ybr de Bunun Pek İşe Yarayacağını Sanmıyorum.Çünkü Önünde Cam yok Birşey yok.Ön Grenajlı Da Olsa Pek Bişey Farketmiycektir...
__________________
BurakKarakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
Alt 19 Temmuz 2006, 19:06   #15 (permalink)
 
aracnobia Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 04 Şubat 2005
Konum: samsun
Mesajlar: 1.293


aracnobia - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

ben de ybr kullanıyorum düz yolda rüzgarlı havada son hız 90-95 km arasında değişirken rüzgarsız havada 105 e kadar gidiyor redline a gelip vites değiştirsen de devir düşüyor motorun torku yetmiyor ayrıca naked a benzeyen tarzı yüzünden rüzgarın etkisi çok oluyo birde yüksek hızda 110 gibi motor dengesizleşiyor o yüzden 90 km ideal ybr için :o

MOTOSİKLETİNİZ NEREDE? ANLIK OLARAK GÖRMEK İSTER MİSİNİZ?




aracnobia isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
Alıntı ile Cevapla
 
 
Cevapla

Paylaş

Etiketler
degistirmek, redline, sonrasi, vites, ybr


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
Debriyaj kullanmadan vites değiştirmek yNSyNS Sürüş Teknikleri 68 05 Ocak 2009 14:53
R1 6. vites 14.000rpm(redline) speedy_07 Videolar ve fotograflar 26 06 Kasım 2008 15:37
Hayabusa 5.vites redline Pizza Videolar ve fotograflar 8 22 Temmuz 2008 16:50
debreyajsız vites değiştirmek hayabusa2785 Sürüş Teknikleri 23 14 Mart 2007 20:15
Vites değiştirmek darkvenoxrider Sürüş Teknikleri 33 02 Ağustos 2006 10:43

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de