Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları
Motomax

Kullanici Girisi

Hizli ara


Go Back   Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları > Motosiklet > Tanışalım

Tanışalım İlk mesajınızı buraya yazın,kendinizi tanıtın.

Konu Kapatılmıştır
Alt 17 Temmuz 2005, 02:13   #1 (permalink)
 
fishbone108 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 16 Temmuz 2005
Konum: antalya
Mesajlar: 260


Standart DİK YOKUŞ NASIL ÇIKILIR VE ANİ DURUŞ NASIL OLUR(DENGELİ)

Slm.MD'li arkadaşlar. Ben yeni motorcuyum ama merak ve sevgim eski .Yaş 32. 4 senedir Antalyada yım mesleğim sualtı teknikerliği.Yani dalgıcım.Kawasaki EN 500 aldım.Daha acemiyim birproblemim var yardımcı olurmusunuz.Dik bir yokuş çıkarken ani bir şekilde durmam gerekti, dengemi bozmadan güvenli bir şekilde nasıl durmalıyım :-| tesekkürler.

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




fishbone108 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Sponsored Links
Motomax
Alt 17 Temmuz 2005, 13:01   #2 (permalink)
 
gOOsEE Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 02 Şubat 2005
Konum: İzmir
Mesajlar: 357


gOOsEE - İCQ üzeri Mesaj gönder gOOsEE - MSN üzeri Mesaj gönder gOOsEE - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Öncelikle aramıza hoşgeldin. Keşke bu soruyu sürüş tekniklerinde sorsaydın çok daha verimli olurdu...
__________________
gOOsEE isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 17 Temmuz 2005, 13:23   #3 (permalink)
 
twister1990 Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 28 Mayıs 2005
Konum: Çanakkale
Mesajlar: 1.155


twister1990 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

ilk önce hoşgeldin
:o kendi fikrimi söylüyorum;
vitesi 1 e getir.daha sonra gazı bırak.motor iyice yavaşladıktan sonra ilk önce ön freni sık.durduğunda denge için arka frenide sık.hem en500 alçak motosiklet,hakimiyet kolay olur. :o
__________________
twister1990 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 08:08   #4 (permalink)
 
eidyllion Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 15 Eylül 2004
Konum: Germany/Istanbul
Mesajlar: 1.890


Standart

fishbone108, welcome Hoşgeldin Delilerin arasına;
Mutlaka okuman gerekenler

:MTR:Site kurallarına Buradan ulaşabilirsin

:MTR:Delilere dersler'e Buradan ulaşabilirsin

:MTR:Donald Duck'ın Teorilerine Buradan ulaşabilirsin,

:MTR: Nasıl Resim eklerim ,avatarımın ebadı ne olmalı sorusuna Buradan ulaşabilirsin

:MTR: Lütfen yeni bir konu açmadan önce site içi ARAMA yap.Önceden açılmış konu tartışılmış sonuca bağlanmış olabilir.

:MTR:Konu dışı muhabet etmek istersen Vip Koğuşuna Buradan kayıt yaptırabilirsin

Tekrar hoşgeldin

MD WEB TEAM
http://www.motordelisi.com/forum/tanisalim/11271-dik-yokus-nasil-cikilir-ve-ani-durus-nasil-olurdengeli.html
__________________
eidyllion isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 09:24   #5 (permalink)
 
MOROVA Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 08 Haziran 2005
Konum: AYDIN
Mesajlar: 427


MOROVA - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

fishbone 108 biladerim hoşgeldin, dalgıçlık hangi boyutta teknikerlik olayı? bende de 2* var .. bi gün gelir bi dalış yaparız umarım..
motoru yokuşta durdurma konusuna gelince baktın durmuyor yan yatır :oops: bi keresinde öyle yapmıştım sonuç olumlu
__________________
MOROVA isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 09:51   #6 (permalink)
 
SGOR Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: MotorDelisi
Üyelik Tarihi: 21 Ocak 2005
Konum: united states of KONYA
Mesajlar: 13.453


SGOR - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

h
o
ş
g
e
l
d
i
n
deliiiiiiiiiiiiiiiii
__________________
SGOR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 09:56   #7 (permalink)
 
engine Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Yeni Üye
Üyelik Tarihi: 13 Temmuz 2005
Konum: istanbul-caddebostan
Mesajlar: 28


Standart

hımmm...bırak durmasın...şaka şaka hoşgeldin artık öğreneceğin yeri biliyosun
engine isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 10:27   #8 (permalink)
 
userneym Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 22 Mart 2005
Konum: BURSA
Mesajlar: 1.014


Standart

yolda tekerleklerin kitlenip kayacağını düşünüyorsan, sağa sola eğimli olmayacak şekilde yön alıp dik bir poziyonda kaydır tekerlekleri böylece bir süre sağa sola devrilmessin...
ama arazide değilde trafikte olduğunu düşünürsek sen en iyisi, her zaman önündeki araçla aranda en az üç araçlık mesafe bırak...
frenleri aniden sıkmanı gerektirecek en sık yaşanan tehlike azalsın...
userneym isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 18 Temmuz 2005, 11:00   #9 (permalink)
 
kaos Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Üye
Üyelik Tarihi: 13 Nisan 2004
Mesajlar: 46


Standart

eğer yokuş çok dikse arka freni de mutlaka kullanmalısın. Sadece ön fren ile durmaya kalktığında çok dik yokulşta motor geriye doğru kayıyor.
2 sene önce arızalanan motorumu çekiciye çıkarırken başıma geldi. Durmak için sadece ön freni kullanıp arka fren ayağımı denge için yere koymuştum. Ön fren ön tekerleği kitledi ve motor geriye kaymaya başladı ve birlikte aşağı yuvarlandık. Aklında olsun..
kaos isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 19 Temmuz 2005, 15:45   #10 (permalink)
 
isirganus Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Tecrübeli Üye
Üyelik Tarihi: 16 Haziran 2005
Konum: Kah orada, kah burada...
Mesajlar: 293


Standart

Alıntı:
userneym Nickli Üyeden Alıntı
yolda tekerleklerin kitlenip kayacağını düşünüyorsan, sağa sola eğimli olmayacak şekilde yön alıp dik bir poziyonda kaydır tekerlekleri böylece bir süre sağa sola devrilmessin...
ama arazide değilde trafikte olduğunu düşünürsek sen en iyisi, her zaman önündeki araçla aranda en az üç araçlık mesafe bırak...
frenleri aniden sıkmanı gerektirecek en sık yaşanan tehlike azalsın...
Ben bunu tam anlamadım
__________________
isirganus isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 19 Temmuz 2005, 16:07   #11 (permalink)
 
userneym Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 22 Mart 2005
Konum: BURSA
Mesajlar: 1.014


Standart

aslında yokuş yukarı çıkarken fren yapılınca denge nasıl kaybolur ben bir türlü tehayyül edemedim, yani bana imkansız gibi geliyor mümkünse olayın ayrıntılarıı da anlatırsanız, daha çok yardımcı olabiliriz, denge ne yana doğru bozuldu motorun dengesi mi sizin dengeniz mi ?
frenleme aşamasında mı durduktan sonra mı denge sorun oldu ?
???

EDiT: Dur yaa galiba çözdüm soruyu,

sol ayak yerde sağ ayak arka frende basılı, motor birinci vitesde, sol el debriyajda sağ el gazda.

esasında bu duruş düz zeminde de gecerli, heryerde aynı duracaz...

bkz. motosiklet teorisi
userneym isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 26 Ağustos 2005, 09:32   #12 (permalink)
 
Albatros Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 14 Mayıs 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 1.486


Standart

fishbone108, hoşgeldin dostum :o , arkadaşlar değerli dostum İlhan benim gözüm gibi baktığım motorumu alan , askeri okuldan çok değerli bir hocamın oğludur. Kendisi deli gibi gözüksede , eşi tam bir arızadır (motor konusunda tabii) , nedenmi ?= antalyadan motoru almaya istanbula geldiklerinde ilhanın çok az tecrübesi olmasına rağmen eşi motorla tepesinde antalyaya dönme taraftarıydı :md: , mesajında bahsettiğin gibi DD amcanın notlarını hatim et , başka hiç bir sitede yok çünkü , motoru hanıma verme , ne yapacağı belli olmaz , kaçıp kaçıp istanbula gelebilir , tekrar hoşgeldin :o

NOT = yeni motoru alana kadar avatar böyle kalacak kardeşim , hiç kasma , ruhsat sende olsada patenti bende
__________________
Albatros isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 26 Ağustos 2005, 10:37   #13 (permalink)
 
xtremetawsan Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 25 Mart 2005
Konum: Istanbul
Mesajlar: 319


Standart

Arka freni kullan kesinlikle, yokuş yukarı durduğunda motosikletin ve senin ağırlığı arkaya kaydığından ön teker seni ve motosikleti sabit tutabilecek yeterli ağırlıkla yere basamaz ve geriye doğru kayarsın (tecrübe edilmiştir).

Antalyada kaleiçinde var öyle ikiteker düşmanı yokuşlar
xtremetawsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 26 Ağustos 2005, 13:08   #14 (permalink)
 
Albatros Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 14 Mayıs 2004
Konum: istanbul
Mesajlar: 1.486


Standart

fishbone108, sol ayağını motora çok yakın olarak yere basıyorsan , bu motoru sola doğru yatırır , düz zeminde ayağını ne kadar açarak yere koyduğunda motor tam dik duruyor bunu ölç önce
__________________
Albatros isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
Alt 26 Ağustos 2005, 14:00   #15 (permalink)
 
bluestorm Nickli Üyenin Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Süper Üye
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2005
Konum: asfalt alti
Mesajlar: 400


Standart

Alıntı:
userneym Nickli Üyeden Alıntı
sol ayak yerde sağ ayak arka frende basılı, motor birinci vitesde, sol el debriyajda sağ el gazda.

esasında bu duruş düz zeminde de gecerli, heryerde aynı duracaz...
bkz. motosiklet teorisi
aynen başka bişey yapmana gerek kalmaz :o

BU ALANA REKLAM VERMEK İÇİN TIKLA!




__________________
bluestorm isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on Facebook
 
 
Konu Kapatılmıştır

Paylaş

Etiketler
anİ, cikilir, durus, dİk, nasil, olurdengelİ, ve, yokus


Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevap Son Mesaj
nasil olur böyle santimi santimine park?? missgarfield VIP Koğuşu 9 09 Mayıs 2007 15:59
delikanli bilgisayar kullanicsi nasil olur? :) missgarfield VIP Koğuşu 6 08 Ocak 2007 12:27
forumda evlilik nasil olur? :) missgarfield VIP Koğuşu 16 28 Kasım 2006 09:48
MOTORUNUZU DUVARDA GÖRMEK NASIL OLUR? Renegade MotorDelisi-GENEL 7 11 Nisan 2005 02:16
NIG[b]DELI[/b] YAZDIRSAM NASIL OLUR MOTORA??? tran Moto Aksesuar 1 09 Nisan 2005 12:03

MotorDelisi.com sitesinde reklam vermek için 0537 678 2 666 reklamservisi@motordelisi.com
Motor - Motosiklet Aksesuarları - Mymotosiklet, Kask, Mont, Motor Aksesuar

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBCMS® 2.7.1 ©2002 - 2014 vbdesigns.de